با مشارکت مجتمع رعد؛

با مشارکت مجتمع رعد؛

- نمایشگاه "خط و نقاشی" پاراآرت ژاپن  2019 برگزار می شود

24 مهر 1397

نمایشگاه "خط ـ نقاشی" پاراآرت ژاپن با همکاری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد همزمان در روز جهانی افراد دارای معلولیت با شعار " هنر فراسوی محدودیت ها و معلولیت ها" در شهر توکیو برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ نمایشگاه "خط ـ نقاشی" پاراآرت ژاپن با هدف تقویت خودباوری و اعتماد به نفس ، بالا بردن آگاهی درک عمومی از مسائل توان­یابان و ترویج مبادلات هنری افراد دارای معلولیت در عرصه بین المللی با شعار " هنر فراسوی محدودیت ها و معلولیت ها" همزمان با روز جهانی معلولان در آذر ماه سال جاری در شهر توکیو برگزار می شود.

مجتمع رعد با اطلاع رسانی و فراخوان عمومی از هنرمندان توان یاب در سراسر کشور دعوت به عمل آورده تا آثار نقاشی، خوشنویسی و نقاشی خط خود را مطابق با شرایط مندرج در فراخوان حداکثر تا 15 آبان ماه به دبیرخانه پاراآرت ارسال نمایند تا پس از داوری اولیه آثار هنری در ایران، تصویر آثار منتخب برای دریافت مجوز نهایی شرکت در نمایشگاه به دفتر پاراآرت در کشور ژاپن ارسال شود.

نمایشگاه پاراآرت فقط برای هنرمندان دارای معلولیت در دو گروه سنی کودکان و نوجوانان (۱۱ تا ۱۷ سال) و بزرگسالان (بالای ۱۸ سال) برگزار می­شود و آثار ارسالی می­بایست در ابعاد 65×81 برای آثار نقاشی و  135×70 سانتیمتر برای آثار خوشنویسی یا خط نقاشی تولید شود و در صورت انتخاب نهایی صاحب اثر متعهد به تحویل اصل آن به دبیرخانه جهت ارسال به توکیو خواهد بود.

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به عنوان دبیرخانه پاراآرت در ایران این رویداد را بر عهده خواهد داشت و آثار هنرمندان منتخب بخش داوری اولیه با همکاری مرکز توانبخشی معلولان ذهنی عاطفه در نمایشگاهی اختصاصی به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت نمایش درخواهند آمد.

علاقه مندان به شرکت در نمایشگاه پاراآرت؛ می­توانند جهت مطالعه فراخوان و دریافت فرم ثبت نام به سایت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نشانی www.raad-charity.org مراجعه نمایند یا در ساعات اداری با دبیرخانه نمایشگاه با شماره تلفن‌هاي ۷- ۸۸۳۷۱۰۹۶ تماس حاصل نموده و در صورت نیاز با پست الکترونیکی ‏ festival@raad-charity.orgمکاتبه نمایند.

 

مشاهده فراخوان 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است