مدال شطرنج نابینایان به من چسبید/ به رحمان گفتم جریمه‌ات می‌کنم!

مدال شطرنج نابینایان به من چسبید/ به رحمان گفتم جریمه‌ات می‌کنم!

28 مهر 1397

محمود خسروی‌وفا با اشاره به نتایج ورزشکاران ایران در سومین دوره بازی های پاراآسیایی اندونزی گفت: تمام مدالهایی که گرفتیم خوب بود ولی مدال شطرنج نابینایان به ما چسبید. بعد از آن هم مدال های شاهین ایزدیار شناگر ایران. ما به شاهین اعتماد داشتیم. برای او یک اردوی اختصاصی در مجارستان ترتیب دادیم و حتی می توانست هفتمین مدالش را در این بازی ها بگیرد.

 

وی درباره اینکه آیا به وی بابت کُری خواندن ایزدیار برای کسب ۶ مدال طلا تذکر داده شده بود؟ تصریح کرد: شاهین در اینباره شوخی کرده بود. شاهین اعلام کرده بود برای اینکه خسته نشود و بتواند مدال طلای مدنظرش را بگیرد، باید در یکی از مسابقات خود استراحت کند و فشار نیاورد. او نگاه حرفه ای داشت و برای همین به طنز بحث «۶ تایی» را مطرح کرده بود.

 

رئیس کمیته ملی پارالمپیک که در برنامه «ورزشگاه» حاضر شده بود، درباره سیامند رحمان هم گفت: به سیامند گفته بودم اگر رکورد آسیایی خودش را بشکند، به او پاداش می دهیم ولی اگر رکورد جهانی را بشکند، جریمه ات می کنم! باید مراقب این ورزشکارانمان باشیم تا آسیب نبینند. شاید مردم از این رکوردشکنی ها خوششان بیاید ولی ما باید مراقب ورزشکارانمان باشیم.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است