روز ملی پارالمپیک 

روز ملی پارالمپیک 

24 مهر 1397
هر روز از هفته پارالمپیک (از 22 تا 28 مهر) در سراسر ایران، با اسامی خاصی نام گذاری شده است و هیئت های ورزشی جانبازان و معلولان در استان ها در این هفته برنامه هایی مختلفی را برگزار می کنند..
 به گزارش خبرنگار مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، از سال 1394 که روز 24 مهر به عنوان روز ملی پارالمپیک در تقویم رسمی کشور به ثبت رسید،  در این مرکز هم مراسمی به مناسبت این روز برگزار می شد. 
روز ملی پارالمپیک از جمله روزهایی است که می‌توان نام‌هایی از جمله روز ملی توانستن، روز ملی اراده و روز ملی امیدواری را نیز بر آن نهاد. 
 باید گفت که ایران همواره به ورزشکاران پارالمپیکی خود افتخار می‌کند و ۲۴ مهر روزی است که به آنان تعلق دارد. افرادی که با وجود مشکلات و سختی‌هایی که بر سر راهشان قرار دارد، با تکیه بر عزم، اراده و امیدواری، موانع را پشت سر نهاده و برای کشورشان افتخار آفریده‌اند.
آنچه این روز را برای جامعه ایران مهم می‌سازد، افتخاراتی است که ورزشکاران پارالمپیکی در سال‌های گذشته برای این مرز و بوم رقم زده اند. در ادوار گذشته بازی های پارالمپیک و پارا آسیایی، پرچم سه رنگ ایران با اراده و عزم این دلیر مردان و دلیر زنان بارها به اهتزار درآمده و آنها مایه افتخار وطن شده‌اند. 
ورزشکاران جانباز و دارای معلولیت انسان‌هایی هستند که از هرفرصتی برای بالندگی و تعالی بهره می‌گیرند تا با مبارزه با محدودیت های فیزیکی ثابت کنند که خواستن توانستن است و قله‌های افتخار، تنها با اراده است که فتح می‌شوند.
روابط عمومی مجتمع رعد، این فرصت را غنیمت شمرده و 24 مهرماه روز ملی پارالمپیک را به همه ورزشکاران جانباز و معلول میهن عزیز اسلامی ایران و بالاخص ورزشکاران کارآموز این مرکز و دانشگاه علمی کاربردی رعد که در این عرصه افتخار آفرینی می‌کنند تبریک می‌گوید و از خداوند منان توفیق روز افزون برای ایشان خواستار است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است