تیم ملی فوتبال هفت نفره راهی کیش می‌شود

تیم ملی فوتبال هفت نفره راهی کیش می‌شود

13 آبان 1397

تیم ملی فوتبال هفت نفره برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که برای نخستین بار به میزبانی ایران برگزار می‌شود، عازم کیش می‌شود.

 

مصطفی الهی نسب  با اشاره به برگزاری آخرین اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره در جزیره کیش اظهار کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که برای نخستین بار به میزبانی ایران در جزیزه کیش برگزار می‌شود، تیم ملی فوتبال هفت نفره برای برپایی هفتمین و آخرین اردوی آماده‌سازی خود 26 آبان راهی کیش می‌شود.

 

وی گفت: مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از دوم آذر با حضور تیم های استرالیا، کره جنوبی، تایلند و اردن در کیش برگزار می‌شود و تا نهم آذر ادامه خواهد داشت. چون در پایان این رقابت‌ها تیم قهرمان مجوز حضور در مسابقات جهانی 2019 را کسب خواهد کرد سعی داریم بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشیم تا به این موفقیت دست پیدا کنیم.

 

الهی نسب درباره وضعیت بازیکنان تیم ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: تمام بازیکنان در شرایط بسیار خوبی بسر می‌برند و مشکل خاصی از نظر آسیب‌دیدگی نداریم. هرچند در این رقابت‌ها استرالیا رقیب اصلی ماست، اما با آمادگی بالایی که فوتبالیست‌های ما دارند تنها برای قهرمانی در این مسابقات حاضر خواهیم شد.

 

رییس انجمن فوتبال هفت‌نفره در پایان پیرامون این پرسش که آیا در برگزاری اردوهای تیم ملی فوتبال هفت‌نفره با مشکل خاصی مواجه بودید یا خیر؟ تصریح کرد: خوشبختانه در برگزاری اردوهای تیم ملی فوتبال هفت نفره مشکل خاصی نداشتیم و 6 اردوی پیش‌بینی شده طبق برنامه اجرا شد. تنها مشکل تامین معاش بازیکنان بود که هنوز فدراسیون جانبازان و معلولان به تعهدات خود دراین زمینه عمل نکرده است.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است