هدفم از حضور در کمیته پارالمپیک حمایت بیشتر از معلولان است

هدفم از حضور در کمیته پارالمپیک حمایت بیشتر از معلولان است

23 آبان 1397

«غلامرضا شعبانی بهار» در خصوص اینکه حضور احتمالی وی در کمیته پارالمپیک خللی در برنامه های فدراسیون تیراندازی باکمان ایجاد نخواهد کرد؟ اظهار داشت: فعالیت های رشته تیراندازی با کمان معلولان زیر مجموعه فدراسیون ما قرار گرفت و به همین علت حضورم در تصمیم گیری های کمیته پارالمپیک می تواند در ارتقا این رشته موثر باشد.


وی با اشاره به اینکه تیراندازی با کمان در بین رشته های پرمدال در بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک قرار دارد، گفت: فراهم کردن شرایط مطلوب برای تمرین و افزایش حضور ورزشکاران در میادین بین المللی موجب می شود تا ملی پوشان این رشته با توانمندی بالاتری راهی رویدادهای مهم شوند.


معاون سابق وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه برای احراز پست نایب رئیسی یا عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک ثبت نام کرده است، ادامه داد: چند رئیس فدراسیون دیگر نیز برای کسب کرسی در کمیته ملی پارالمپیک، ثبت نام کرده اند.


وزارت ورزش وجوانان به تازگی اداره فعالیت های هشت رشته ورزشی زیر مجموعه فدراسیون جانبازان و معلولین را به فدراسیون های مربوطه سپرد.


تکواندو، تنیس روی میز، تیراندازی با کمان، تنیس، سوارکاری، بدمینتون، دوچرخه سواری و قایقرانی این هشت رشته ورزشی معلولین هستند که از فدراسیون جانبازان و معلولین جدا شدند.



**با بیش از 80 درصد برنامه های تیم های ملی موافقت شده است
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در ادامه و در خصوص شرایط تیم های ملی، گفت: کادر فنی تیم های ملی برنامه های خود را متشکل از سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به کمیته فنی ارائه کرده اند که این کمیته با بیش از 80 درصد برنامه های آنان موافقت کرده است.


شعبانی بهار ادامه داد: در برنامه کوتاه مدت که برای 9 ماه آینده یعنی تا پایان شهریور 98 طراحی و تدوین شده است، هدف حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان هلند و کسب سهمیه المپیک در رشته ریکرو است و به همین منظور شرکت در 2 رویداد قهرمانی و کاپ آسیا به میزبانی کشورهای بنگلادش و تایلند در نظر گرفته شده است.


وی اضافه کرد: همچنین برای افزایش آماده سازی کمانداران ملی پوش، اردوهای تدارکاتی برون مرزی در کنار 2 اردوی داخلی برای آنان پیش بینی شده است. هم اکنون در حال رایزنی با چند کشور از جمله چین برای اردوهای خارجی هستیم.

 

این مدیر ورزش با اشاره به برگزاری اردوهای انتخابی تیم ملی با حضور بیش از 400 کماندار از نقاط مختلف کشور، گفت: رقابت های انتخابی بدون اخذ ورودی از ورزشکاران برگزار شد تا همه افراد مستعد علاقمند شانس شرکت در این رقابت ها را داشته باشند.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است