600 جانباز در المپیاد ورزشی وزارت بهداشت رقابت می کنند

600 جانباز در المپیاد ورزشی وزارت بهداشت رقابت می کنند

22 آبان 1397

مصطفی پریدار، مدیر کل رفاهی وزارت بهداشت  با اشاره به افزایش مشارکت کارکنان وزارت بهداشت در فعالیت ها و مسابقات ورزشی گفت: برگزاری المپیادها و مسابقات ورزشی و تشکیل کمیته های ورزشی کارکنان در سطح دانشگاه های علوم پزشکی علاوه بر افزایش نشاط و شادابی آنان، به مشارکت همکاران در سایر مسابقات منطقه ای، ملی و بین المللی و کسب مقام های مختلفی در 2 سال گذشته منجر شده است.


وی ادامه داد: بر اساس تاکید وزیر بهداشت و سیاست های معاونت توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه، در 4 سال گذشته، ورزش جایگاه خود را نه تنها در سطح کارکنان، بلکه در سطح مدیران ستادی و دانشگاه های علوم پزشکی پیدا کرده و برگزاری المپیادهای ورزشی به یک مطالبه سراسری و مستمر در میان کارکنان تبدیل شده است.


مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت بیان کرد: با توجه به ضرورت توجه به سلامت و نشاط کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت، برگزاری دومین المپیاد فرهنگی- ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه کمیته ورزش کارکنان این وزارتخانه بررسی و به تصویب رسید.


پریدار با بیان اینکه مقدمات اجرایی این دوره از مسابقات از اردیبهشت امسال آغاز شده، اظهار داشت: پس از ماه ها تلاش کمیته های مختلف ستاد مرکزی المپیاد و مشارکت و همکاری دانشگاه های علوم پزشکی مختلف، این مسابقات از 22 آبان به مدت 8 روز در استان مازندران آغاز شده است.

 

مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت گفت: در این دوره از مسابقات بیش از 600 ورزشکار از 30 دانشگاه علوم پزشکی در 6 رشته به رقابت خواهند پرداخت و این آمار نشان از رشدی بالغ بر 25 درصد به لحاظ تعداد شرکت کنندگان نسبت به دوره قبل دارد.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است