منتظر برگزاری یک تورنمنت فوق‌العاده در کیش هستیم/ کار با فوتبالیست‌های معلول و غیرمعلول تفاوتی ندارد

منتظر برگزاری یک تورنمنت فوق‌العاده در کیش هستیم/ کار با فوتبالیست‌های معلول و غیرمعلول تفاوتی ندارد

27 آبان 1397

 کای لمرت، سرمربی تیم ملی فوتبال ۷ نفره استرالیا در خصوص حضور در رقابت های قهرمانی آسیا- اقیانوسیه به میزبانی کیش گفت: تیم ما در آمادگی کامل به سر می‎برد. بازیکنان در وضعیت مطلوب جسمی و روحی هستند و ما منتظر برگزاری یک تورنمنت فوق العاده هستیم.

 

لمرت که ۱۲ سال سابقه همکاری با تیم ملی کشورش را بر عهده دارد، تاکید کرد: ما در صدد کسب سهمیه حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال CP هستیم که قرار است سال آینده در اسپانیا برگزار شود و هدفی کمتر از ایستادن بر روی سکوی دومی نداریم.

 

وی افزود: من مطمئنم که بازیکنان ما بهترین عملکرد خود را به نمایش خواهند گذاشت. منتظریم که ببینم عملکرد تیم،  چگونه جایگاه ما را در جدول مشخص خواهد کرد و بعد از این مسابقات آماده سازی برای جام جهانی را آغاز کنیم.

 

لمرت در خصوص میزان آشنایی استرالیایی ها با میزبان تصریح کرد: درون زمین چمن تیم های ایران و روسیه و اکراین جزو تیم های الگو  فوتبال  CP هستند. در بیرون از زمین چمن هم میدانیم که ایران  کشوری است با هویت منحصر به فرد در دنیای اسلام. مسئولان و بازیکنان تیم ما بی صبرانه منتظر آشنایی با فرهنگ کشور میزبان هستند. علاوه بر فرهنگ فوق االعاده ایران، منتظریم که میهمان نوازی مشهور ایرانی را نیز تجربه کنیم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ۷ نفره استرالیا در پایان خاطرنشان کرد: در استرالیا، ما از طرف فدراسیون فوتبال، فعالان اقتصادی و نیکوکاران حمایت می‎شویم و معتقدیم کار با فوتبالیست های معلول و غیر معلول تفاوتی ندارد.

 
منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است