گلریزان و آغاز به کار عطوفت محلات

گلریزان و آغاز به کار عطوفت محلات

17 آذر 1397

 

با همت خیرین شهرستان محلات و حمایت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد الغدیر، مؤسسه خیریه عطوفت رسماً فعالیت خود را برای کمک به توان‌یابان آن شهرستان آغاز کرد.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ همزمان با اجلاس سالانه سماوات (سازمان‌های مردم‌نهاد آموزش و اشتغال توان‌یابان) مؤسسه عطوفت شهرستان رسماً فعالیت خدمات‌رسانی به توان‌یابان و معتادان را آغاز کرد و به جمع 28 مؤسسه تشکیل‌دهنده شبکه سماوات پیوست.

براساس این گزارش در آیین افتتاحیه این مؤسسه خیریه که با حضور فرماندار، شهردار، جمعی از اعضا شورای شهر در ساختمان اختصاص یافته به مؤسسه عطوفت از سوی آموزش و پرورش (مدرسه کودکان استثنایی محلات) برگزار شد، پس از تلاوت کلام‌ا... مجید، محمد رضایی یکی از خیرین محلات در مقاله‌ای از گره‌گشایی و کاهش آلام انسان و تأکیدات فراوان آن در دین اسلام سخن گفت و افزود: کمک به همنوع شمه‌ای از امتحانات الهی برای آن کسانی است که خداوند به آنها نعمت، تمکن و سلامتی داده است و خوشا به حال کسانی که از این آزمون سربلند و روسفید بیرون می‌آیند.

در ادامه این مراسم گروه کثیری از اهالی شهر محلات در کنار مقامات و مسؤولان محلی از فرماندار گرفته تا شهردار و اعضای شورای شهر با حضور در سینمای تازه تأسیس شهر ضمن تشکر از تمام کسانی که در تأسیس مؤسسه عطوفت محلات تلاش کرده‌اند به صورت خاص از شادروان رضا غلامرضایی که در سفر به کربلا به دیدار حضرت حق نایل شد، قدردانی کردند. همچنین با موافقت حسن قمری فرماندار محلات موافقت شد، ساختمان آموزشگاه استثنایی مهارت‌های حرفه‌ای عدالت آموزش و پرورش محلات که برای یکسال به مؤسسه عطوفت واگذار شده است به مدت 10 سال در اختیار این مؤسسه قرار داده شود.

در این مراسم که افراد خیر حضور داشتند مبالغ قابل توجهی برای تأمین خودرو جمعی مناسب‌سازی شده (ون)، تجهیزات توانبخشی، لوازم و تجهیزات اداری و آموزشی و ... به مؤسسه عطوفت محلات اهدا شد.

در ادامه پنجمین اجلاس سالانه مؤسسات عضو شبکه سماوات با حضور مسؤولان و نمایندگان مراکز سراسر کشور پی‌گیری شد و 3 کارگاه آموزشی با موضوعات: جذب کمک‌های مردمی توسط رضا درمان مدیرعامل جامعه یاوری فرهنگی و مترجم کتاب «اصول جمع‌آوری کمک‌های مردمی»، مدیریت مراکز مردم‌ نهاد توسط دکتر محمود اولیایی مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور کاین و کارآفرینی اجتماعی و خودکفایی مالی توسط ایثار خدادادی مشاور و مدرس مدیریت سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار شد.

شایان ذکر است مجتمع آموزشی نیکوکاری رعدالغدیر در پایان گردهمایی مراکز و مؤسسات شبکه سماوات از یک عمر تلاش خالصانه خسرو منصوریان مؤسس انجمن احیاء به عنوان دومین چهره ماندگار عرصه توانمندسازی افراد دارای معلولیت با اهدا لوح سپاس و قدردانی کرد. 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است