برگزاری نمایشگاه نقاشی " هنر فراتر از محدودیت‌ها" در گالری پردیس ملت

برگزاری نمایشگاه نقاشی " هنر فراتر از محدودیت‌ها" در گالری پردیس ملت

19 آذر 1397

نمایشگاه گروهی نقاشی " هنر فراتر از محدودیت‌ها" با آثاری از هنرمندان چند مرکز آموزشی ، توانبخشی  توان‌یابان در گالری پردیس ملت به نمایش درخواهد آمد

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ به مناسبت هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت، نمایشگاه گروهی نقاشی "هنر فراتر از محدودیت‌ها" با اکران آثاری از هنرمندان چند مرکز آموزشی، توانبخشی از جمله مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، مرکز توانبخشی عاطفه، مرکز جامع توانبخشی عمل و مراکز ملائک، ارمغان و زینب از 23 تا 30 آذرماه در گالری شماره 2 پردیس ملت به نمایش درخواهد آمد.

بر اساس این گزارش؛ افتتاحیه نمایشگاه جمعه 23 آذرماه از ساعت 17 تا 20 با حضور هنرمندان مطرح کشور، علاقه‌مندان به آثار هنری و صاحبان آثار برگزار خواهد شد و هنردوستان  می‌توانند تا 30 آذر از ساعت 11 تا 20 از این نمایشگاه بازدید نمایند.

نقاشی‌های این نمایشگاه برای فروش عرضه خواهند شد و استقبال علاقه‌مندان از آثار هنری می‌توانند در کسب استقلال اجتماعی و حضور موثر در جامعه پدیدآورندگان نقش به‌سزایی ایفا کند.

گالری شماره 2 پردیس ملت در خيابان وليعصر، بزرگراه آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، روبروي اتوبان كردستان، پرديس سينما گالري ملت، طبقه‌ي منفي٢، سالن شماره٢، گالري پرديس واقع شده برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این نمایشگاه به شماره 88371096 تماس حاصل آماده پاسخگویی است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است