قدردانی شهرداری تهران از مجتمع رعد

قدردانی شهرداری تهران از مجتمع رعد

22 آذر 1397

به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت، پیروز حناچی شهردار تهران ضمن دعوت از سمن‌های فعال در عرصه توانمندسازی توان‌یابان از نزدیک با مسائل و مشکلات آنها آشنا شد.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ در نشستی که شهردار تهران به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت با حضور مسؤولان انجمن‌ها حوزه معلولان برگزار کرد، ضمن اهمیت توجه به توان‌یابان، افزود: مدیریت شهری باید برای دسترس‌پذیری امکانات شهری همه شهروندان به خصوص افراد دارای معلولیت برنامه داشته باشد و موفقیت در این برنامه‌ها مستلزم همکاری و مشارکت سمن‌های فعال در این حوزه و فعالان اجتماعی این عرصه است.

در ادامه این جلسه حاضران به طرح برخی از مسائل انجمن‌های فعال حوزه توان‌یابان پرداختند.

در پایان این جلسه شهردار تهران با اهدا لوح سپاس از مدیرعامل و مجتمع رعد قدردانی کرد. در قسمتی از این تقدیرنامه ضمن اشاره به شعار سال 2018 مبنی بر «ایجاد فرصت‌های برابر برای مشارکت همه اقشار در سطوح مختلف جامعه» آمده است: روز جهانی افراد دارای معلولیت روز تأکید برابر حقوق شهروندی و کرامات انسانی است. با عنایت به لزوم توجه به اصل «تهران شهری برای همه» گردهم آمده‌ایم تا به پشتیبانی خداوند متعال و همکاری شما فعالان گرامی به شهری دسترس‌پذیر بپردازیم. 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است