افتتاحیه نمایشگاه نقاشی " هنر فراتر از محدودیت‌‌ها" در گالری پردیس ملت

افتتاحیه نمایشگاه نقاشی " هنر فراتر از محدودیت‌‌ها" در گالری پردیس ملت

24 آذر 1397

با حضور صدیقه اکبری نایب رئیس هیأت مدیره مجتمع رعد، کلانتری مدیر مرکز آموزشی عاطفه و زهرا حیدری دبیر اجرایی نمایشگاه نقاشی، آثار هنرمندان توان­یاب با شعار " هنر فراتر از محدودیت‌‌ها" در گالری پردیس ملت افتتاح شد.

 به گزارش روابط‌‌عمومی مجتمع رعد؛ نمایشگاه نقاشی "هنر فراتر از محدودیت‌‌ها" به مناسبت هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت، با اکران آثاری از هنرمندان چند مرکز آموزشی، توانبخشی از جمله: نیکوکاری رعد، توانبخشی عاطفه، توانبخشی عمل و توانبخشی ملائک، توانبخشی ارمغان و توانبخشی زینب جمعه 23 آذرماه در گالری شماره 2 پردیس ملت افتتاح شد.

در آئین گشایش این نمایشگاه ابتدا رضا سخن­‌سنج مدیر روابط عمومی مجتمع رعد از حضور میهمانان و استقبال گرم بازدید‌کنندگان و خانواده هنرمندان توان‌­یاب قدردانی کرد و افزود: برگزاری این نمایشگاه به واسطه همکاری مجتمع رعد با مسابقه و نمایشگاه فرهنگی هنری پاراآرت ژاپن است که از سال 2015 تا کنون هر سال آثار نقاشی و خوشنویسی تعدادی از هنرمندان ایرانی به جهانیان معرفی می­‌‌شود.

وی افزود: پس از فراخوان ارسال آثار بیش از 400 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد و هیأت داوران متشکل از: بابک یاقوتی، کیان وطن، کوروش قاضی­‌مراد، صدیقه اکبری و زهرا حیدری، 75 اثر را برای معرفی به برگزار کننده انتخاب کردند که در این نمایشگاه 60 اثر از هنرمندان توان­‌یاب جسمی و ذهنی به نمایش درآمده‌است.

در ادامه صدیقه اکبری که داوری آثار راه یافته به نمایشگاه را با همراه 4 هنرمند دیگر بر عهده داشت  در سخنان کوتاهی گفت: من در این جایگاه حاضر شدم تا از حضور شما و هنرمندان توان­‌بابان تشکر کنم، آثار بسیار زیبایی در این نمایشگاه به نمایش درآمده‌است  و من همگی آنها را دوست دارم و امیدوارم حضور شما، مشوق خوبی باشد برای این توان­‌یابان عزیزی که نقاشی‌­های به این زیبایی را خلق کرده‌­اند.

وی در ادامه افزود: کارها بسیار عالی هستند و امیدوارم روزی همه این کارها به نمایشگاه پاراآرت ژاپن راه پیدا کنند.

شایان ذکر است، این نمایشگاه تا 30 آذر ادامه دارد و هنردوستان می‌‌توانند از ساعت 11 تا 20 از این نمایشگاه واقع در گالری شماره 2 پردیس ملت در خيابان وليعصر، بزرگراه آيت‌‌الله هاشمي رفسنجاني، روبروي اتوبان كردستان، پرديس سينما گالري ملت بازدید نمایند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است