عکس‌هایشان را گرفتند اما می‌ترسند از قهرمانان معلول حمایت کنند

عکس‌هایشان را گرفتند اما می‌ترسند از قهرمانان معلول حمایت کنند

7 دی 1397

دارنده شش مدال پارالمپیک دو و میدانی معلولان با اشاره به عدم تحقق وعده مسوولان استان، گفت: پس از این‌که از بازی‌های آسیایی برگشتیم، دوستان در همان فرودگاه عکس‌هایشان را گرفتند و همه چیز تمام شد و دیگر مسئولی را ندیدیم.

 

جواد حردانی  با گله‌مندی و انتقاد از مسوولان استان بابت عدم تحقق وعده‌هایشان نسبت به ورزشکاران مدال‌آور معلول در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا، اظهارکرد: پس از این‌که از بازی‌های پاراآسیایی برگشتیم، دوستان در همان فرودگاه عکس‌هایشان را گرفتند و همه چیز تمام شد و دیگر مسئولی را ندیدیم و کسی سراغ ما را نگرفت.

 

کسی پاسخگو ورزشکاران معلول نیست

وی با اشاره به نقد نشدن حواله‌های ۵ میلیون تومانی که طی مراسم بدرقه در استانداری خوزستان به ورزشکاران معلول اعزامی به جاکارتا تحویل داده شد نیز گفت: در آن مراسم فقط به ما دروغ گفتند و وقتی با مسوولان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان تماس می‌گیریم، کسی پاسخگو نیست یا می‌گویند ما در جریان این موضوع نیستیم.

 

هنوز حواله ۵ میلیون تومانی مراسم بدرقه بازی‌های جاکارتا نقد نشده است

این دوومیدانی‌کار خوزستانی ادامه داد: مسوولان ما اگر توان مالی ندارند، چرا قول می‌دهند؟ همین وعده‌ها باعث بی‌انگیزگی ورزشکاران استان شده است. استان‌هایی مانند لرستان، کرمان و بوشهر مراسم اهدا پاداش ورزشکاران معلول و جانباز خود را برگزار کردند ولی ما چهار ماه است که از بازی های آسیایی جاکارتا برگشته‌ایم و هنوز حواله پنج میلیون تومانی مراسم بدرقه نقد نشده‌ است و چه برسد به جوایزی که برای کسب مدال در نظر گرفته بودند.

 

می‌ترسند از ورزشکاران معلول حمایت کنند

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولی پیگیر حل این مشکل بوده است؟ گفت: اکنون همه محافظه‌کار شده‌اند و می‌ترسند که از ورزشکاران معلول حمایت کنند.



حردانی عنوان کرد: هر هفته به ما می‌گویند، هفته آینده جوایز شما داده می‌شود و بعد دیگر خبری نمی‌شود. این رفتار واقعا بی‌انصافی است. ۱۳ درصد کل مدال کاروان ایران در جاکارتا توسط ورزشکاران معلول خوزستانی به دست آمد و بعد به این صورت با ما رفتار می‌شود. استان‌های دیگر همیشه حسرت می‌خوردند و دوست داشتند با تیم خوزستان باشند و اکنون ما باید حسرت آن‌ها را بخوریم که این‌قدر مورد حمایت مسوولان‌شان هستند.

 

وقتی توان ندارید، چه اصراری به برگزاری مراسم تجلیل دارید؟



وی افزود: مهرماه سال گذشته نیز مراسم تجلیل از مدال‌آوران استان برگزار شد و بعد اسفندماه جوایزمان را دریافت کردیم. من می‌گویم اگر توان مالی ندارید چه اصراری به برگزاری مراسم تجلیل دارید؟ بگویید که توان مالی نداریم و این بهتر از وعده دادن است.



مدال‌آور بازی‌های پارآسیایی جاکارتا، گفت: واقعا نمی‌دانم مسئولان ما پیش خود چه فکری می‌کنند که این‌گونه با ما رفتار می‌کنند. واقعا بی‌انگیزه شده‌ایم. من خدا را شکر مشکل مالی ندارم ولی برخی ورزشکاران واقعا به همین پنج میلیون تومان نیز احتیاج دارند.

 

اگر ورزش معلولان را نمی‌خواهند، تعطیلش کنند

وی در پایان عنوان کرد: پیش از این‌که به بازی‌های جاکارتا اعزام شویم، نمایندگان مجلس و مدیران کل اداره ورزش و جوانان خیلی از استان‌ها با حضور در هتل ورزشکاران‌شان به آن‌ها انگیزه می‌دادند ولی از استان ما هیچ خبری نبود. حتی شهرداری استان‌های دیگر از ورزشکاران‌شان حمایت می کنند ولی در این‌جا به این صورت نیست. اگر ورزش معلولان را نمی‌خواهند، آن را تعطیل کنند تا ما هم فکری به حال خودمان کنیم.

 

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است