تعطیلی اردوی قایقرانی معلولان پس از تغییرات در فدراسیون

تعطیلی اردوی قایقرانی معلولان پس از تغییرات در فدراسیون

10 دی 1397

دارنده مدال طلا قهرمانی آسیا در قایقرانی معلولان گفت: بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان و پس از تغییرات مدیریتی در فدراسیون قایقرانی مدت ۲ ماه است که اردوی قایقرانان معلول تعطیل شده و این مساله سبب افت رنکینگ‌ام شده است.

 

شهلا بهروزی‌راد : بعد از موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان که اواخر مهرماه سال جاری برگزار شد، هدفم بر این بود که با جدیت تمرینات خود را به صورت شبانه‌روزی در دریاچه ورزشگاه آزادی پیگیری کنم تا در مسابقات قهرمانی جهان که مرداد سال آینده برگزار می‌شود علاوه بر کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، رنکینگ خود را نیز افزایش دهم.

 

وی گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان چون اردویی نداشتیم به کرمانشاه رفتم و الان نزدیک به ۲ ماه است که بعد از تغییرات مدیریتی که در فدراسیون قایقرانی بوجود آمد، اردوها تعطیل شده و همچنان خبری از برپایی اردوها نیست. البته در طی این مدت سعی کردم با انجام تمرینات بدنسازی و شنا آمادگی خود را حفظ کنم اما به هر صورت اگر تعطیلی اردوها به همین شکل تداوم داشته باشد، این مساله سبب افت رنکنیگ‌ام که در حال حاضر پنجم جهان هستم، خواهد شد.

 

دارنده مدال طلا قهرمانی آسیا اضافه کرد: کرمانشاه چون دریاچه مناسبی برای تمرینات قایقرانی ندارد و قایقی که مخصوص ورزشکاران معلول باشد در اینجا وجود ندارد، این مساله شرایط نامناسبی را برای من جهت انجام تمرینات قایقرانی ایجاد کرده و سبب می‌شود تا نتوانم از نظر قدرت و استقامت خود را برای مسابقات سال آینده آماده کنم.

 

بهروزی‌راد در پایان خاطرنشان کرد: با تداوم تعطیلی اردوها زمان کافی برای آماده‌سازی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان مردادماه در مجارستان و قهرمانی آسیا مهرماه در تایلند نخواهم داشت و اگر تمرین نکنم به دلیل افت رنکینگ احتمال دارد جزء فینالیست‌های قهرمانی جهان قرار نگیرم و این شرایط خوبی برای من جهت کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو نیست.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است