حذف رابط خبری ناشنوایان در شبکه استانی سبلان دائمی نیست

حذف رابط خبری ناشنوایان در شبکه استانی سبلان دائمی نیست

25 دی 1397

علی ملااحمدی در خصوص گلایه‌های اخیر در خصوص حذف رابط خبری ناشنوایان از شبکه استانی سبلان توضیح داد: یکی از وظایف مهم سازمان صدا و سیما توجه به نیازمندی‌ گروه‌های مختلف جامعه بوده و پررنگ شدن ویژه‌برنامه‌های مرتبط با ناشنوایان از جمله اولویت‌های این مجموعه است.

 

وی با اشاره به اینکه به دلیل کمبود امکانات بخش رابط خبری ناشنوایان حذف شده است، افزود: برخورداری بخش خبری شبکه سبلان از رابط خبری ناشنوایان از اقدامات بسیار مناسب و ارزنده‌ای بود که در سالیان اخیر مورد توجه قرار گرفت اما به دلیل اینکه یک استودیو به صورت کامل درگیر پخش می‌شد و از لحاظ امکانات با مشکلات خاصی مواجه می‌شدیم، این بخش حذف گردید.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل حذف این بخش را به معنای نادیده گرفتن خواسته‌های ناشنوایان ندانست و افزود: طی دیداری که با چندی از ناشنوایان استان داشتیم، قرار بر این شد که زیرنویس اخبار در شبکه استانی سبلان به صورت مستمر ادامه یافته و ناشنوایان از اخبار مهم مطلع شوند.

 

ملااحمدی ادامه داد: به صورت هفتگی نیز ویژه برنامه خاصی برای ناشنوایان درنظر گرفته خواهد شد که در آن اخبار مهم هفتگی توسط رابط خبری بیان خواهد شد.

 

به گفته وی برای فراهم شدن بخش رابط خبری ناشنوایان به استودیوهای مجزایی نیازمندیم و در این راستا جای خالی رابطین ناشنوا در بسیاری از شبکه‌های استانی کشور دیده می‌شود.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل اضافه کرد: به عنوان رسالت سازمانی و توجه به نیازهای ناشنوایان، به زودی ویژه‌برنامه‌های خبری خاصی برای گروه هدف درنظر گرفته خواهد شد.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است