مجتمع رعد با مراسم سپاس از نیکوکارانش قدردانی کرد

مجتمع رعد با مراسم سپاس از نیکوکارانش قدردانی کرد

12 بهمن 1397

با حضور جمعی از نیکوکاران و اعضا داوطلب خیریه رعد، دومین مراسم سپاس در سالن همایش این مؤسسه خیریه برگزار شد.

به گزارش روابط‌‌عمومی مجتمع رعد؛ با هدف تجلیل از کمک­ها و خدمات ارزشمند اعضا و نیکوکاران مجتمع رعد، دومین مراسم سپاس با حضور اعضا هیأت امنا، هیأت مدیره، مدیرعامل، اعضا شورای کارآموزان، مدیران، کارکنان و اعضا گروه­های همیاری بانوان و جوانان برگزار شد. در ابتدای این مراسم آذر صادقپور مدیر    مشارکت­های مردمی با حضور در جایگاه ضمن عرض خیرمقدم، افزود: اعضا مجتمع رعد مهمترین و مؤثرترین عامل ارایه و استمرار خدمات رایگان این خیریه به توان­یابان هستند و در تحولات اجتماعی دوران حاضر، فراهم آوردن زمینه رشد و اشتغال عزیزان توان­یاب به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل شده است.

وی با اشاره به ورود مجتمع رعد به سی و پنجمین سال خدمت­رسانی رایگان به جامعه توانیابان، افزود: مراکز رعد در اغلب استان­ها و شهرستان­ها در حال ارایه خدمت به عزیزان توان­یاب هستند و کمکهای مردم می­تواند نقش مؤثری در کسب استقلال اجتماعی این گروه از شهروندان ایفا کند.

در ادامه این مراسم مهندس احمد میرزاخانی بنیانگذار مجتمع رعد و رئیس هیأت رئیسه مرکز آموزش علمی کاربردی نیکوکاری رعد با تشکر از کمک­های مالی نیکوکاران، افزود: آنچه به اندازه کمک­های مالی برای خیریه رعد اهمیت دارد، کمکهای معنوی و فکری عزیزان نیکوکار است و طی این 3 دهه که از فعالیت مجتمع رعد پشت سرگذاشته­ایم مسائل اجرایی و مالی با هر کیفیتی که بوده سپری شده اما در بحث کمک­های فکری با عنایت به سوره والعصر در کلام ال... مجید که می­فرماید: یکدیگر را به حق و صبر توصیه کنید، چنین استنباط می­شود که هیچ شخص و مجموعه­ای نمی­تواند ادعا کند کامل و  بدون نقص است. بنابراین نیازمند توصیه و دریافت نظرات خیر خواهانه دیگران هستیم و در مرتبه بعد برای به بار نشستن آن نظرات باید صبر، شکیبایی و پایداری داشته باشیم.

دکتر عیسی جلالی مشاور و مدرس برجسته روانشناسی کشور سخنران ویژه این مراسم در بیاناتی به موضوع شکرگزاری اشاره کرد و افزود: شکرگزاری زبانی و قلبی کم کم در رفتار و شخصیت انسان، تأثیر می­گذارد. از این­رو مراسم سپاس که برای تجلیل از مقام نیکوکاران رعد ترتیب یافته است، موجب ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه خواهد شد. دکتر جلالی با اشاره به اهمیت تغییر نگرش، افزود: نگرش انسان در هر موضوعی بیانگر شخصیت و ویژگی­های رفتاری اوست. زیرا در مثل آمده است«به من بگو چه نگرشی داری تا به تو بگویم چه شخصیتی داری» بنابراین نگرش حمایت از دیگران به خصوص اشخاص توان­یاب موجب گسترش و بروز رفتارهای پسندیده در سطح جامعه می شود.

در قسمتی از این مراسم گروه سنتی رعد به سرپرستی استاد یاشار خدایی چند قطعه موسیقی اجرا کرد که مورد استقبال حضار قرار گرفت، همچنین استاد هومن لطفعلی نوازنده نابینا پیانو چند قطعه کلاسیک را در این مراسم اجرا کرد و در بخش پایانی مراسم حمید موسوی کارجوی موفق شرکت میراب که ار بخش کارگری به سرپرست تامین و تجهیز ارتقاء یافته است به اتفاق ابراهیم فلاحی همیار شغلی خود در جایگاه حاضر شد و در خصوص موفقیت­های شغلی و استفاده از ظرفیت­های متد پیشرفته «اشتغال حمایتشده» در کسب توفیقات محیط کارش برای حضار سخن گفت.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است