اعزام سه دونده ناشنوا به مسابقات جهانی استونی

اعزام سه دونده ناشنوا به مسابقات جهانی استونی

11 بهمن 1397

اصغر هادی زاده رئیس انجمن دوومیدانی ناشنوایان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت:با توجه به اینکه مسابقات جهانی در سطح بسیار بالایی از نظر فنی و رکوردهای برگزار می شود ما باید کسانی را به این رقابت ها اعزام کنیم که مطمئن باشیم حداقل به فینال این رقابت ها را می یابند.


وی ادامه داد: به همین دلیل تنها سه مرد که دارای رکوردهای بسیار خوبی هستند و از شرایط آمادگی خوبی برخوردارند به این رقابت ها اعزام خواهند شد و بر همین اساس هیچ دونده زن به استونی اعزام نمی شود.


هادی زاده گفت: این مسابقات در مجموع طی چهار روز انجام می شود و هاشم یادگاری در مواد 60 متر و پرش طول ، هادی صالحی در ماده هفت گانه سالنی و محسن شیرزاد در مواد 60 متر و 60 متر با مانع در این رقابت ها در کنار رقیبان خود مسابقه می دهند.


وی افزود: با توجه به اعلام مسئولان این مسابقات تا کنون 40 کشور برای شرکت در این مسابقه جهانی اعلام آمادگی کرده اند و تیم ملی دوومیدانی کاران ناشنوا 20 اسفند ماه راهی کشور استونی می شوند.


رئیس انجمن دوومیدانی ناشنوایان در خصوص نحوه انتخاب این نفرات گفت: مسابقات قهرمانی کشور تابستان امسال در شهرستان زنجان انجام شد و این نفرات به عنوان برترین ها انتخاب کردند.


به گفته هادی زاده این نفرات به ترتیب در شهرهای شیراز ، قزوین و خمین در حال تمرین زیر نظر مربیان خود هستند و اول اسفند ماه هر سه این دوندگان به تهران آمده و به صورت متمرکز زیر نظر مربی تیم ملی در تمرینات خود را تا زمان اعزام دنبال خواهند کرد.

 

وی در پایان گفت: سال آینده مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا را در پیش داریم و به احتمال زیاد تعداد زیادی از زنان و مردان ناشنوا به این رویداد مهم آسیایی اعزام می شوند که البته برای این اعزام نیز رکوردها و میزان آمادگی آنان مورد توجه قرار می گیرد.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است