آجورلو: به دنبال کسب شش سهمیه پارالمپیک در امارات هستیم

آجورلو: به دنبال کسب شش سهمیه پارالمپیک در امارات هستیم

18 بهمن 1397

رئیس انجمن تیراندازی معلولان در آستانه اعزام تیم به مسابقات جهانی العین امارات، گفت: با وجود این که مشکلات زیادی از نظر فشنگ و ساچمه داریم، اما تلاش خواهیم کرد شش سهمیه پارالمپیک را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

 

مصطفی آجورلو  در ارزیابی از وضعیت تیراندازان اعزامی به مسابقات جهانی العین امارات، اظهار کرد: این مسابقات ۲۶ بهمن ماه در دو رشته تفنگ و تپانچه در العین امارات برگزار می‌شود که با ۹ ورزشکار (پنج تیرانداز زن و چهار تیرانداز مرد) در این رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد.

 

وی گفت‌: برای آماده سازی تیم ملی تیراندازی معلولان تاکنون شش مرحله آماده سازی را بعد از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا سپری کردیم و آخرین مرحله اردو تا ۲۴ بهمن قبل از اعزام تیم به امارات در فدراسیون جانبازان و معلولان ادامه دارد.

 

رئیس انجمن تیراندازی معلولان یکی از مشکلات تیراندازان معلول را همواره مشکل فشنگ و ساچمه عنوان کرد و خاطر نشان کرد: ساچمه‌ای که قبلاً قیمت آن ۴۰ هزار تومان بود در حال حاضر ۲۰۰ هزار تومان شده است. همچنین به خاطر گران شدن فشنگ‌های خارجی ما مجبور هستیم در تمرینات با فشنگ‌های ایرانی که استاندارد نیستند و از کیفیت پایین نیز برخوردار هستند استفاده کنیم که البته به درد مسابقات نمی‌خورند و در بعضی اوقات مجبور هستیم به تیراندازان بگویم که به صورت خشک در تمرینات تمرین کنند؟

 

وی در ادامه اضافه کرد: چون کیفیت فشنگ‌های ایرانی پایین است، ارزیابی دقیقی نمی‌توانیم از عملکرد تیراندازان به لحاظ تکنیک و تاکتیک داشته باشیم و دقیقاً نمی‌دانیم نمره‌ای که کسب می‌شود، نمره دقیقی است یا خیر، اما به هر حال سعی می‌کنیم با همین شرایط تیراندازان را برای مسابقات جهانی آماده کنیم. الان هم بیشتر روی تاکتیک و تکنیک تیراندازان کار می‌کنیم تا بتوانیم در امارات به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

 

آجورلو در پاسخ به این سوال که در حال حاضر وضعیت تیراندازان در تپانچه بهتر است یا تفنگ، در این باره خاطر نشان کرد: در تپانچه وضعیت بهتر است و ما توانسته‌ایم سه سهمیه در تپانچه کسب کنیم و به دنبال کسب یک سهمیه دیگر در مسابقات جهانی امارات هستیم، اما در تفنگ هنوز سهمیه‌ای کسب نکردیم و شرایط راضی کننده‌ای نداریم. البته امید زیادی داریم که در این مسابقات در بخش تفنگ رقیه شجاعی، زهرا غلامزاده، حسن اکبری و مهدی برنایی بتوانند علاوه بر کسب مدال به سهمیه نیز دست پیدا کنند. در بخش تپانچه نیز امید زیادی به کسب سهمیه توسط محمد حسین میرشفیعی و زیور فدایی داریم.

 

وی در پایان، گفت‌: امیدواریم که بتوانیم در این مسابقات با وجود مشکلات زیادی که از لحاظ امکانات و تجهیزات داریم به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم و دست پر به کشور باز گردیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است