بسکتبالیست ها و شناگران ناشنوای استان زنجان به اردوی های انتخابی فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور راه یافتند

بسکتبالیست ها و شناگران ناشنوای استان زنجان به اردوی های انتخابی فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور راه یافتند

27 بهمن 1397

فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور طی بخشنامه ای اقدام به برگزاری یک دوره اردوی انتخابی برای انتخاب تیم ملی شنای ناشنوایان کشور جهت شرکت در نهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان در هنگ کنگ 2019 نموده است. این اردو که از تاریخ 25 الی 28 بهمن در تهران برگزار می گردد با حضور شناگران برجسته کشور همراه خواهد بود که از میان آنها شاکله تیم ملی شنای ناشنوایان کشور مشخص خواهد شد.

از استان زنجان حسام عزیزی شناگر ناشنوا که مقام هایی نیز در گذشته داشته است به این اردو اعزام گردیده است.

لازم به توضیح است که تیم شنای بانوان ناشنوای استان زنجان، در دو سال پیاپی 96 و 97 تحت نایب رئیسی خانم پوراندخت تقیلویی، مقام دوم کشور را کسب نموده و با کاپ قهرمانی به استان بازگشته است.

 همچنین فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور جهت آماده سازی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان کشور اقدام به برگزاری اردوی انتخابی نموده است که  از 1 الی 4 بهمن ماه در تهران برگزار می گردد. 

هیئت ورزشهای ناشنوایان استان زنجان در ر شته بسکتبال سه نماینده با نام های 1- اکبرنوری 2 - امین آتش افروز 3 - امیرحسن فلاح در اردوی تیم ملی ناشنوایان کشور دارد.

لازم به ذکر است که محسن منوچهری تنها کشتی گیر المپیکی استان زنجان در حال آماده نمودن خود برای شرکت در اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان می باشد . قابل ذکر است که محسن منوچهری با سه دوره شرکت در المپیک کشتی ناشنوایان و دو دوره قهرمانی کشتی جهانی ناشنوایان و کسب مدال طلا  از بهترین کشتی گیران استان زنجان می باشد.

هیئت ورزشهای ناشنوایان استان زنجان در یکی دو سال اخیر با موفقیت های قابل تاملی روبرو بوده و هم اکنون با دارا بودن 13 رشته ورزشی فعالیت رو به رشد خود را طی میکند و تنها به حمایت مسؤلین فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور و اداره کل ورزش و جوانان  استان زنجان نیاز دارد.

 

منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است