هنرمندان معلول کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره خلیج فارس ۱۰ مقام برتر کسب کردند

هنرمندان معلول کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره خلیج فارس ۱۰ مقام برتر کسب کردند

28 بهمن 1397

شریف اسلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هنرمندان واحد نمایش حوزه هنری استان در هفتمین جشنواره منطقه‌ای معلولان خلیج فارس خوش درخشیدند.

 

وی با اشاره به اینکه این جشنواره 23 تا 28بهمن ماه امسال با حضور استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، هرمزگان  و کهگیلویه و بویراحمد و به میزبانی استان بوشهر برگزار شد، عنوان کرد: هنرمندان حوزه هنری استان با نمایش "یک هفته راه رفتن دربهشت" به نویسندگی و کارگردانی رضا گشتاسب در این جشنواره شرکت کردند.

 

اسلامی ابراز کرد: در هفتمین جشنواره منطقه‌ای معلولین خلیج فارس رضا گشتاسب در بخش نویسندگی مقام اول و در بخش کارگردانی مقام سوم را کسب کرد.

 

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین در این جشنواره وحید شفیعی در بخش طراحی نور مقام دوم، طاهره عبدالله پور و میثم مرادی در بخش بازیگری مقام دوم  و محمد مرادی مقام سوم را از آن خود کردند.

 

اسلامی با بیان اینکه علی امامی، پریا امامی، اردشیر جهانشاهی و مجید داشته نیز لوح تقدیر بازیگری را کسب کردند، ادامه داد:
بازیگران این نمایش را هنرمندان معلول استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌دادند و با کسب این جوایز نشان دادند که از استعدادهای بالایی در زمینه هنر نمایش برخوردار هستند.

 

هفتمین جشنواره تئاتر معلولین خلیج فارس با شرکت 17 گروه از استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، 24 تا 27 بهمن ماه در بوشهر برگزار شد.

 

منبع : تسنیم

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است