کمپین تامین سبدغذای عیدانه مددجویان بهزیستی آغاز شد

کمپین تامین سبدغذای عیدانه مددجویان بهزیستی آغاز شد

29 بهمن 1397

فرهاد اقطار : این کمپین با شعار «گامی نیک، سالی نیک» با مشارکت مردم و خیران خواهد توانست سبد غذایی شامل حبوبات، سویا، تن ماهی، چای و شکر، رب گوجه فرنگی، روغن، برنج و یک جعبه شیرینی متناسب با فرهنگ منطقه را برای مددجویان بهزیستی تامین کند.


وی اضافه کرد: این سبد غذایی با توجه به شرایط تحریم و گرانی و اینکه میزان مستمری بهزیستی برای مددجویان کفایت نمی کند تهیه شده تا سفره عید آنان رنگین تر باشد.


وی خاطرنشان کرد: پیش بینی شده است این سبد غذایی، نیاز پنج هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی از جمله کودکان بی سرپرست را تامین کند و درصورتی که مشارکت ها بیش از ظرفیت مددجویان بهزیستی باشد مانند کمپین های قبلی دیگر مددجوها مانند مددجویان دارای معلول و حتی افراد نیازمند غیرمددجو را نیز پوشش خواهد داد.


مدیرکل توسعه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: ارزش ریالی هر سبد غذایی، 250 هزار تومان است؛ برخی شرکت های غذایی از جمله شرکت های تولید ماکارونی نیز با تخفیف هایی تا 40درصد در این امر خیر مشارکت خواهند داشت.


اقطار افزود: هموطنان می توانند از طریق نرم افزار «آپ» قسمت احسان و نیکوکاری یا نرم افزار سکه (سامانه کیف همراه) یا از طریق حساب 90190 بانک ملت شعبه دکتر قریب به نام مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور کمک های نقدی خود را اعطا کنند.


وی ادامه داد: همچنین خودپردازهای بانکی ملی و ملت، امکان پرداخت این مشارکت ها را در قسمت «کار خیر» فراهم آورده اند.

 

وی اضافه کرد: همچنین تمام شعب اداری و مجتمع های بهزیستی آمادگی دریافت کمک های نقدی مردم را دارند. شماره تلفن 66762048 با کد تهران نیز آماده پاسخ دهی به هرگونه سوال و دریافت کمک و حتی برقراری امکان نظارت بر توزیع این کمک ها است.
 
 
منبع: ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است