نمایشگاه ضیافت عشق، نمایشگر آثار هنر­جویان رعد است

نمایشگاه ضیافت عشق، نمایشگر آثار هنر­جویان رعد است

7 اسفند 1397

با همت و تلاش ناصر شیردل نمایشگاه گروهی «ضیافت عشق» در استادیوم 12 هزار نفری آزادی به معرفی آثار صنایع دستی، نقاشی، خوشنویسی هنرمندان توان­‌یاب پرداخته است.

به گزارش روابط‌عمومی رعد؛ نمایشگاه گروهی ضیافت عشق که از تاریخ یکشنبه 5 اسفند در محل استادیوم 12 هزار نفری آزادی افتتاح و تا جمعه 10 اسفند ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش بهنام حسین پور و امیر توحیدی، 2 نفر از هنر جویان رعد هستند که با تابلوهای معرق و دست ساخته­‌های چوبی خود در این نمایشگاه شرکت کرده‌­اند و گروهی از هنرجویان کارگاه معرق استاد پروین خالقی با حضور در محل برگزاری نمایشگاه ضمن بازدید از آثار به نمایش گذاشته شده، دوستان هنرمند خود را مورد تشویق قرار دادند.

پروین خالقی با سودمند خواندن بازدید از نمایشگاه آثار هنری توان‌­یابان، افزود: هنر­جویان با شرکت در نمایشگاه‌­های صنایع دستی و دیگر محصولات هنری علاوه بر معرفی توانایی خود، اعتماد به نفس بیشتری برای کسب استقلال اجتماعی و حضور فعال در جامعه پیدا می‌­کنند.

شایان ذکر است ناصر شیردل که سابقه فعالیت‌­‌های هنری در رشته‌های مختلف را دارد، پیش از این در دانشگاه جامع علمی کاربردی نیکوکاری رعد به  دانشجویان توان­‌یاب گرافیک تدریس کرده‌است.

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است