16 ورزشکار به اردوی تیم ملی والیبال نشسته دعوت شدند

16 ورزشکار به اردوی تیم ملی والیبال نشسته دعوت شدند

8 اسفند 1397

هادی رضایی : علاوه بر کسب آمادگی و مشخص شدن ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در رقابتهای والیبال نشسته قهرمانی آسیا در سال 2019 ، کسب آمادگی برای شرکت در بازیهای پاراامپیک سال 2020 توکیو نیز از اهداف برگزاری این اردو می باشد.


وی اظهار داشت: از 16 نفر حاضر در اردوی تیم ملی چهار نفر حذف خواهند شد و 12 نفر در ترکیب نهایی تیم به بازیهای قهرمانی آسیا در تایلند اعزام خواهند شد.


رضایی با اشاره به حضور پنج چهره جوان در این اردو گفت: ترکیب تیم ملی والیبال نشسته برای رقابتهای پارالمپیک توکیو ثابت نخواهد ماند.


براساس اعلام فدراسیون جانبازان و معلولین اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند از 9 تا 15 اسفند ماه در محل این فدراسیون برگزار می شود.


داوود علیپوریان، صادق بیگدلی (تهران)، مهدی بابادی (خراسان ‌رضوی)، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، امیر کفشدار (مازندران)، میثم علیپور (گیلان)، محمدرضا سبحانی‌ نیا (اصفهان)، محمد نعمتی، آرش قره قاپلو، قاسم اسلامی (گلستان)، حسین گلستانی (قم)، مرتضی رمضانی (قزوین) ، میثم حاجی‌ بابایی (آذربایجان ‌شرقی )، مهرزاد مهروان (البرز) 16 ملی پوش دعوت شده به این اردوی آمادگی هستند.


هادی رضایی به عنوان سرمربی تیم ملی ، بهمن تاروردی ‌زاده و حسن بخشعلی پور در جایگاه مربی ، محمد صفری به عنوان فیزیوتراپ و حسن شاهی به عنوان سرپرست تیم ملی را همراهی می کنند.

 

مسابقات قهرمانی والیبال نشسته مردان آسیا مرداد 1398 به میزبانی تایلند در شهر بانکوک برگزار خواهد شد.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است