بنیاد مستضعفان در سه سال گذشته 4 هزار خانه به معلولان داد

بنیاد مستضعفان در سه سال گذشته 4 هزار خانه به معلولان داد

12 اسفند 1397

 «محمد سعیدی کیا» افزود: با کمک بنیاد مسکن مشکل مسکن 958 متقاضی برطرف شده است.


سعیدی کیا واگذاری 500 مسکن به طلاب فاقد مسکن با کمک بنیاد مسکن در مناطق شهری و روستایی، واگذاری 454 مسکن به خانواده‌های دارای فرزندان سه‌قلو و بیشتر، تامین شیر خشک و پوشک 372 خانواده و کمک به 232 خانواده در سایر زمینه‌ها را از دیگر اقدامات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سه سال گذشته برشمرد.


وی کمک به ساخت مدارس استاندارد جایگزین مدارس خشتی و گِلی در مناطق محروم کشور را از اقدامات بنیاد مستضعفان در حوزه آموزشی خواند و افزود: تاکنون ساخت یک هزار و 300 کلاس درس با مشارکت 50 درصدی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس اجرا شده و 300 کلاس به بهره‌برداری رسیده است.


وی برگزاری اردو‌های دانش‌آموزی در اردوگاه امام خمینی (ره) با ظرفیت پذیرش سالانه 11 هزار نفر و همچنین ارتقای سطح علمی دانش آموزان مناطق محروم با عملکرد 108 هزار دانش‌آموز در سال 96 را از دیگر اقدامات بیان کرد.


به گفته وی، پرداخت وام به پنج هزار و 730 دانشجوی مناطق محروم در سال 96 از دیگر اقدامات بنیاد مستضعفان بود که در مجموع 37 میلیارد ریال وام به آنان پرداخت شد.

 

سعیدی کیا، کمک به ساخت زمین‌های ورزشی در مناطق روستایی شامل 250 زمین ورزشی با مشارکت 50 درصدی وزارت ورزش و جوانان، تامین سیمان به‌صورت بلاعوض برای کمک به بازسازی مسکن مناطق روستایی آسیب‌دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه با عملکرد 306 هزار تن سیمان در سال 96 و 97 برای نواحی آسیب‌دیده از سیل و زلزله در 10 استان کشور و کمک به 250 دانش‌آموز مستعد از مناطق محروم با همکاری بنیاد نخبگان را از دیگر اقدامات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی عنوان کرد.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است