سرمربی تیم ملی: اطلاعی از وضعیت جودوکاران نابینا و کم‌بینا ندارم

سرمربی تیم ملی: اطلاعی از وضعیت جودوکاران نابینا و کم‌بینا ندارم

17 فروردین 1398

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان در ارزیابی از وضعیت جودوکاران برای شرکت در مسابقات گرند اسلم باکو (گزینشی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو) گفت: چون اردوی جودوکاران در فروردین تعطیل بود ارزیابی دقیقی ندارم، اما تنها کسانی به این مسابقات اعزام می‌شوند که شانس کسب مدال داشته باشند.

 

محمد رضا حاج یوسف زاده ، با اشاره به برگزاری نخستین اردوی جودوکاران از امروز شنبه ۱۷ فروردین در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: به منظور آمادگی جودوکاران برای شرکت در مسابقات گرند اسلم که اردیبهشت در باکو برگزار می‌شود، نخستین اردوی جودوکاران نابینا و کم‌بینا از امروز شنبه ۱۷ فروردین در خانه شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار و تا ۳۰ فروردین ادامه خواهد داشت. البته قرار بود جودوکاران در هفته اول فروردین در رشت اردوی آمادگی داشته باشند که به دلیل نبود خوابگاه متأسفانه این اردو برگزار نشد.

 

وی در ارزیابی از وضعیت جودوکاران گفت: چون اردویی نداشتیم و از وضعیت جودوکاران از نظر بدنی بی‌اطلاع هستم، در حال حاضر نمی‌توانم بگویم در چه شرایطی قرار دارند. امیدوارم قبل از اعزام به مسابقات گرند اسلم تیم خوبی را برای باکو آماده کنیم تا بتوانیم کسب سهمیه کنیم.

 

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان خاطرنشان کرد: سال گذشته به دلیل شرایط بد اقتصادی بسیاری از مسابقات برون مرزی را از دست دادیم و حتی امکان برگزاری اردوی داخلی برای جودوکاران وجود نداشت، قطعاً عدم شرکت در مسابقات برون مرزی سبب افت رنکینگ ورزشکاران می‌شود، امسال امیدواریم شرایط بهتری برای جودوکاران رقم بخورد تا رنکینگ آنها دچار افت نشود.

 

یوسف زاده در پاسخ به این پرسش که چه تعداد جودوکار به گرند اسلم باکو اعزام خواهند شد، خاطرنشان کرد: چون نگاه کمیته ملی پارالمپیک نگاه کیفی و تنها اعزام جودوکاران مدال آور است، در نتیجه تنها کسانی شانس حضور در باکو را خواهند داشت که مدال آور باشند.

 

وی در پایان از امید جعفری در وزن ۸۱ کیلوگرم، احسان موسی‌نژاد و محمد رضا خیرالله زاده در وزن ۱۰۰ و مثبت ۱۰۰ کیلوگرم، علی خجسته در وزن ۷۳ کیلوگرم، رضا غلامی در وزن ۶۶ کیلوگرم، وحید نوری در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم و سجاد خدادادی در وزن منفی ۶۶ کیلوگرم جودوکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی نام برد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است