بازدید جمعی از مدیران و مدرسان روابط‌عمومی از خیریه رعد

بازدید جمعی از مدیران و مدرسان روابط‌عمومی از خیریه رعد

31 اردیبهشت 1398

با همت ستاد برگزاری مراسم هفته روابط‌عمومی، جمعی از مدیران و مدرسان روابط‌عمومی در روز روابط‌عمومی و مسؤولیت اجتماعی از مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد بازدید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ سید غلامرضا کاظمی‌دینان مدرس و کارشناس ارشد روابط‌عمومی به اتفاق جمعی از مدیران روابط‌عمومی با حضور در خیریه رعد از نزدیک با مراحل ثبت‌نام، پذیرش، آموزش و توانبخشی توان‌یابان رعد آشنا شدند. همچنین در بازدید از کارگاه‌های آموزشی نقاشی و سوخته‌نگاری روی چوب با محصولات و تولیدات هنرمندان توان‌یاب آشنا و با این هنرمندان به گفت و گو پرداختند.

در بخشی از این دیدار، نرگس لاله مسؤول واحد آموزش و منابع انسانی مجتمع رعد ضمن خیرمقدم به میهمانان گزارش کوتاهی از فعالیت‌های آموزشی ارایه کرد و افزود: مجتمع رعد حدود 40 عنوان دوره آموزشی در گروه‌های آموزشی؛ کسب و کارهای نوین، علوم پایه و علمی، هنری، ورزشی، مهارت‌های زندگی و فنون کامپیوتر را برگزار می‌کند و کارآموزانی که این دوره‌ها را با موفقیت طی ‌کنند، گواهینامه مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود.

مدیران و مدرسان روابط‌عمومی در هنگام بازدید از سالن ورزش خیریه رعد که با زمان تمرین ورزشکاران والیبال نشسته همزمان بود، به 2 گروه تقسیم شدند و با ورزشکاران مسابقه دادند. هیجان این بخش از برنامه که بدون برنامه‌ریزی قبلی اجرا شد، بسیار شوق‌انگیز و غافلگیر کننده بود.

در ابتدای این مراسم منصوره پناهی مدیرعامل رعد با حضور در جمع مدیران و مدرسان روابط‌عمومی فرارسیدن 27 اردیبهشت روز روابط‌عمومی و ارتباطات را به آنها تبریک گفت و در جایگاه مخصوص با حضار عکس دسته جمعی گرفت.

نفرات حاضر دراین بازدید عبارت بودند از: سید غلامرضا کاظمی‌دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی، امیرعباس تقی‌پور عضو شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی، ابوالقاسم حکیمیان عضو شورای مشورت ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، فرحناز فولادی عضو شورای مشورتی دبیرخانه ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، بهنام تقی پور دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، کامبد عضو شورای مشورتی ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی،  بهروز تقی‌پور عضو شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی، صادق زاده مدیر روابط‌عمومی انجمن هموفیلی ایران، فرخنده دشتی مدیر روابط‌عمومی شرکت هواپیمایی آسمان، دارابی مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت هواپیمایی آسمان و محمدکاظم میرزاپور، حمیدرضا بزمی و رضا عباسی کارشناسان شرکت هواپیمایی آسمان

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است