شانسم برای کسب مدال جهانی و سهمیه پارالمپیک زیاد است

شانسم برای کسب مدال جهانی و سهمیه پارالمپیک زیاد است

29 اردیبهشت 1398

‌عضو تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین گفت: با نتایج کسب‌شده شانس خود را نه‌تنها برای گرفتن سهمیه پارالمپیک بلکه برای کسب مدال جهانی نیز را خیلی زیاد می‌دانم.

 

‌اسلام جاهدی: پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان که موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شدم، اردوهای خود را از آبان ماه سال گذشته آغاز کردم و با همکاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، مدیر ورزش و جوانان شهرستان قشم و رئیس و دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین تمرینات خوبی را در جزیره قشم داشته و توانستم سه مرحله اردوی خیلی خوب و بی‌نظیر را بگذرانم.

 

وی ادامه داد: از اوایل اسفندماه ۹۷ به اردوی تیم ملی در استادیم آزادی، دریاچه آزادی شهر تهران ملحق شدم، به‌محض ورود از بنده تست آمادگی جسمانی گرفتند و که درنتیجه تمرینات و اردوهای قشم نتایج این تست‌ها برای مربیان و فدراسیون قایقرانی خیلی راضی کننده بود.

 

عضو تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین افزود: در حال حاضر مرحله چهارم اردوهای تیم ملی را پشت سر می‌گذارم و برای مسابقات قهرمانی جهان در مجارستان که در اواخر مردادماه برگزار می‌شود در حال آماده شدن هستم.

 

جاهدی با اشاره به اینکه این مسابقات حکم سهمیه مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز دارد، عنوان کرد: بنده تنها ورزشکاری هستم که در دو رشته کایاک و کانو به‌صورت حرفه‌ای کار می‌کنم و با نتایج کسب‌شده شانس خود را نه‌تنها برای گرفتن سهمیه پاراالمپیک بلکه برای کسب مدال جهانی نیز را خیلی زیاد می‌دانم.

 

وی تصریح کرد: ما در درجه اول دغدغه کسب سهمیه پارالمپیک را داشتیم که در حال حاضر تنها به سهمیه فکر نمی‌کنیم و امیدواریم جهشی را برای کسب مدال جهانی داشته باشیم؛ قطعاً اگر این روند ادامه داشته باشند و مشکلات سر راهمان نباشد می‌توانم جز اولین مدال‌آوران جهانی باشم.

 

این ورزشکار هرمزگانی خاطرنشان کرد: ژاپنی‌ها که میزبان مسابقات پاراالمپیک هستند پیشرفت چشمگیری را در این سال‌ها داشته‌اند و رقیب جدی برای ما هستند، همچنین در آسیا ازبکستان از رقیبان اصلی ما هستند، رقبای و آمریکایی اروپایی ما نیز همه قوی هستند به‌خصوص استرالیا، آمریکا و کانادا و جدیداً رقبای آفریقایی هم اضافه شده‌اند که در مسابقات هزارم ثانیه‌ها سهمیه و مدال را مشخص می‌کند.

 

جاهدی بیان کرد: تاکنون هیچ‌کسی را از کمیته پاراالمپیک ملاقات نکرده‌ام و تاکنون شاهد هیچ حمایت مالی و معنوی نبوده‌ام، امیدوارم این عزیزان به اردوی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین واقع در استادیوم آزادی دریاچه آزادی سر بزنند چراکه حضور آن‌ها باعث دلگرمی و پیشرفت روند کاری ما خواهد بود.

 

وی ابراز کرد: یک دلخوری از خانم همت، معاون توان‌بخشی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان دارم؛ در اسفندماه سال ۹۷ مراسم تجلیلی را برگزار کردند، حتی اطلاع نداشتند که بنده از مسابقات قهرمانی آسیا با کسب مدال طلا برگشته‌ام و با پیگیری‌های دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین و مستنداتی که ارائه داد راضی شدند نام بنده را در مراسم تجلیل اضافه کنند.

 

این مدال‌آور مسابقات پاراکانو قهرمانی آسیا ادامه داد: در روز مراسم تجلیل در حضور نمایندگان هرمزگان در مجلس و نماینده سازمان بهزیستی کشور اعلام کردند یک جایزه چهار میلیون تومانی به بنده تعلق می‌گیرد، البته من به دلیل تست‌هایی که برای تیم ملی داشتم نتوانستم در مراسم حضور داشته باشم.

 

جاهدی اضافه کرد: در سال جدید از دبیر هیئت خواستم برای جایزه‌ام پیگیری کند، که به ایشان گفته بودند جایزه را در صورتی به وی می‌دهیم که یک فاکتور تهیه کند، من از طریق دوستانم از یک رستوران آشنا فاکتوری به مبلغ مذکور تهیه کردم و انتقال دادم، ماه سوم سال رو به اتمام است و دبیر هیئت همچنان پیگیر این مسئله است که ظاهراً خانم همت سنگ‌اندازی‌هایی را می‌کند که دلیلش را نمی‌دانم.

 

وی افزود: در پاسخ به پیگیری‌های دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین می‌گویند گفته‌ایم در صورت وجود بودجه این کار را انجام می‌دهیم.

 

این ورزشکار هرمزگانی اظهار کرد: برای جایزه‌ای که می‌خواهند در قبال زحمات که برای این کشور و استان و مردم کشیده‌ام، بدهند باید فاکتور غذا تهیه کنم، بااینکه این موضوع برایم ناراحت‌کننده بود اما بااین‌حال این کار را انجام دادم و هنوز پرداخت نشده است.

 

جاهدی عنوان کرد: خانم همت دوست ندارد این هدیه را به ورزشکاران معلول بدهد، کما اینکه سازمان بهزیستی اولین متولی ورزش جانبازان و معلولین در سطح کشور است و باید حمایت‌های خیلی بیشتری انجام دهد به‌طوری‌که معلولینی که در منزل هستند هم به ورزش روی آورند.

 

وی خاطرنشان کرد: با این تفاسیر توصیه‌ام برای عزیزان معلولی که در خانه هستند این است که به سمت‌وسوی ورزش نیایند و درسشان را ادامه دهند یا در رشته کاری فعالیت کنند که محتاج اداره کل بهزیستی نباشند.

 

عضو تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین در پایان بیان کرد: از زحمات دکتر سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی به‌واسطه تمام حمایت‌هایی که در زمینهٔ تمرین‌ها و اعزام به اردوها برایم کشیده تشکر می‌کنم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است