آغاز رکوردگیری از کمانداران ریکرو برای اعزام به هلند

آغاز رکوردگیری از کمانداران ریکرو برای اعزام به هلند

31 اردیبهشت 1398

مدیر تیم‌های ملی تیروکمان با اشاره به اعزام تیم ملی ریکرو مردان به مسابقات قهرمانی جهان در هلند گفت: بعد از پایان ۳ روز رکوردگیری که از امروز در سایت تیروکمان آغاز می‌شود، وضعیت ۳ کماندار اعزامی به هلند مشخص می‌شود.

 

امید نجاری  درباره حضور تیم ریکرو مردان در مسابقات قهرمانی جهان در هلند برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: این مسابقات چون نخستین مسابقه کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیوست و ۸ سهمیه تیمی و ۱۶ سهمیه انفرادی در آن توزیع می‌شود، با نظر رئیس فدراسیون و کادر فنی تصمیم بر این شد که تیم مردان نیز همراه تیم زنان در این تورنمنت حضور داشته باشند. بنابراین برای مشخص شدن نفرات اعزامی ریکرو مردان به هلند از امروز که اردوی تیم ملی در سایت تیروکمان آغاز شده میلاد وزیری، صادق اشرفی، امین پیرعلی، رضا شبانی و صادق کبودانی ۵ کمانداری هستند که از امروز به مدت ۳ از آنها رکوردگیری به عمل می‌آید که در پایان ۳ کمانداری که بالاترین رکورد را به ثبت برسانند، مسافر هلند خواهند شد.

 

وی درباره تیم ملی ریکرو زنان نیز گفت: تیم ریکرو زنان متشکل از زهرا نعمتی، شیوا شجاع مهر و نیلوفر علیپور با توجه به عملکرد خوبی که در شانگهای چین داشتند و برای نخستین بار در جایگاه چهارم جام جهانی قرار گرفتند با نظر کادر فنی همین نفرات راهی هلند می‌شوند. هرچند سطح مسابقات هلند بسیار بالاست و کسب سهمیه به راحتی امکانپذیر نیست، اما امیدواری ما برای کسب سهمیه بیشتر در بخش ریکرو تیمی زنان است که امیدوارم این توفیق در هلند حاصل شود.

 

مدیر تیم‌های ملی تیروکمان اضافه کرد: بعد از هلند، مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند دومین فرصت برای کسب سهمیه کمانداران ریکرو است که در این مسابقات تنها ۳ سهمیه انفرادی در بین کشورها توزیع خواهد شد. البته در این تورنمنت تیم ریکرو همراه تیم کامپوند راهی تایلند می‌شود. آخرین فرصت برای کسب سهمیه خرداد سال آینده است که کمانداران می‌توانند در هر دو بخش انفرادی و تیمی برای کسب سهمیه رقابت کنند.

 

وی در پایان زمان اعزام تیم ریکرو برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان هلند را ۱۸ خرداد عنوان کرد و گفت: مسابقات قهرمانی جهان هلند از ۲۰ خرداد آغاز و تا ۲۶ خرداد ادامه خواهد داشت، البته چون پیش از مسابقات کسب سهمیه المپیک، مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک است کمانداران معلول با ۱۵ نفر در رشته‌های ریکرو، کامپوند و W1 برای کسب سهمیه ۱۱ خرداد به هلند می‌روند.

 

 

منبع: ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است