برگزاری اردوی آموزشی – تفریحی کار‌آموزان رعد

برگزاری اردوی آموزشی – تفریحی کار‌آموزان رعد

22 خرداد 1398

به همت صدیقه اکبری نایب رئیس هیأت مدیره مجتمع رعد همزمان با سیزدهمین سالگرد در گذشت پدرشان، اردوی آموزشی تقریحی در باغ فیض برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ با حضور کار‌آموزان، مربیان و کارکنان خیریه رعد و مرکز آموزش علمی کاربردی، اردوی سالانه آموزش - تفریحی کار‌آموزان اجرا شد و استاد محمد خجسته که پیش از این تدریس کلاس‌های موسیقی این مؤسسه را عهده دار بود با اجرای قطعات موسیقی محلی و ملی در این برنامه مشارکت کرد.

همچنین اجرای مسابقات ورشی پرتاب دارت، فوتبال دستی و پرتاب حلقه توسط اکبر خانی مسؤول فعالیت‌های ورزش مجتمع رعد اجرا و به برندگان این مسابقات جوایزی اهدا شد. در این مسابقات فردین فرزین، فزراد خلیلی و مهدیه برزا  نفرات اول تا سوم رشته فوتبال دستی، فاطمه ایومن ، بهزاد ساغرچی و علیرضا علی‌نقیان نفرات اول تا سوم رشته پرتاب حلقه و یزدان کاویان نژاد، شادی عرفانی و سید مهدی موسوی نفرات اول تا سوم رشته پرتاب دارت را به خود اختصاص دادند.

شایان ذکر است اردوی آموزشی – تفریحی کارآموزان رعد همزمان با سالگرد درگذشت زنده‌یاد محمد حسن اکبری پدر عزیز صدیقه اکبری نایب رئیس مجتمع رعد در باغ آن مرحوم برگزار می‌شود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است