توان تک و الکامپ تورز بخش های متفاوت الکامپ بیست و پنجم

توان تک و الکامپ تورز بخش های متفاوت الکامپ بیست و پنجم

27 خرداد 1398

آشنایی عملی و شهودی با زیست بوم فناوری اطلاعات و ارتباطات، ایجاد شناخت از نزدیک با تحولات فناواورانه در کسب و کارهای مبتنی بر اقتصاد و تحول دیجیتال و فراهم شدن امکان بازدید هدفمندانه از نمایشگاه در بخش الکامپ تورز طراحی شده است تا نیازمندیهای علاقه مندان به این حوزه تامین شود.

از ویژگی های دیگر الکامپ امسال در نظر گرفتن بخش خاصی با عنوان توان تک برای فراهم شدن امکان حضور و عرضه قابلیت ها و توانمدی های خانواده معلولان کشور در زیست بوم فناوری اطلاعات و ارتباطات است. این بخش از یک سو نشان دهنده ظرفیت ها و توانمندیهای این بخش از جامعه بوده و از سوی دیگر زمینه ساز ایجاد ارتباط این دسته از محصولات و خدمات آنان به بازیگران بزرگ کشور برای بزرگ شدن و ورود به کل جامعه خواهد بود.
همان گونه که در مصاحبه ها و خبرها اطلاع رسانی شده، دعوت از وزرا، شرکت ها و استارت آپ های خارجی به طور جدی در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد و پیش بینی می شود تعداد بیشتری از نمایندگان کشورهای خارجی در نمایشگاه امسال محصولات، قابلیت ها و توانمدی های خود را به کسب و کارهای ایرانی عرضه کنند. بی ترید این امکان فرصت بسیار ارزشمندی جهت اتصال شرکت های ایرانی به بازار بین المللی، جذب سرمایه گذار خارجی و فراهم شدن امکان انتقال دانش و تجربه بین المللی به کشور شود.
سازمان نصر کشور امسال با داشتن ره نگاشت تحول راهبردی خود با نام بیستون و معرفی بیست محور راهبردی تا افق ۱۴۰۱ گام مهمی را در جهت نقش آفرینی در توسعه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، موجی بزرگ در حوزه تحول و اقتصاد دیجیتال در صنایع مختلف کشور و هوشمندسازی شهرهای بزرگ کشور برداشته و بی تردید الکامپ ۲۵ نمایشی بزرگ از ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های اعضای این سازمان در این عرصه خواهد بود.    

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است