برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی خدمات توانبخشی معلولان

برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی خدمات توانبخشی معلولان

24 مهر 1395

دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی خدمات توانبخشی معلولین، جانبازان و صنایع و تجهیزات وابسته (ERD.2016) همزمان با روز جهانی معلولین برگزار می شود.

 

دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی  خدمات و تجهیزات  توانبخشی ویژه  معلولین  و جانبازان  همزمان با روز جهانی معلولان از 16 لغایت 19 آذر ماه با حمایت و پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران، انجمن های تخصصی حوزه معلولان و مراکز علمی و دانشگاهی در محل دائمی نمایشگاه های فرهنگی مصلای تهران برگزار می گردد.

 

مهندس نوری مدیر نمایشگاه تخصصی توانبخشی معلولین، جانبازان و صنایع و تجهیزات وابسته گفت: این نمایشگاه یک فرصت طلایی برای شناخت ظرفیت کشور در ارائه خدمات تخصصی توانبخشی افراد دارای معلولیت است که می تواند با گسترش روابط متقابل با سایر کشور ها زمینه های ارتقاء توانمندی های تخصصی کشور برای تولید محصولات مورد نیاز جانبازان و معلولان را فراهم کند و  موجب پویایی سازمان ها  و زمینه ساز موفقیت آنها شده، در استقلال و توسعه  کشور نقش مهمی داشته باشد.

 

وی ادامه داد: برپایی این نمایشگاه تخصصی به ویژه با رویکرد چند جانبه ی آن در به نمایش گذاشتن تجهیزات توانبخشی در کنار خدمات ارگان های های دولتی و سازمان های مردم نهاد به عزیزان دارای معلولیت، تاکیدی بر نقش اساسی همکاری و مشارکت سازمان های غیر دولتی با ارگان های دولتی در ارتقای سطح سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی جامعه است.

 

نوری افزود: هدف اصلی این نمايشگاه فراهم آوردن بستری مناسب جهت آگاهی جامعه  هدف و آحاد جامعه از میزان توسعه کمی و کیفی محصولات تولید شده داخلی و خارجی  ویژه افراد دارای معلولیت، معرفی و آموزش محصولات و خدمات جدید و برقراری ارتباط مناسب میان عرضه کنندگان و مصرف کنندگان است.

 

وی ادامه داد: با برنامه های جانبی نمایشگاه در تلاش هستیم در کنار دانش افزائی کارشناسان و فعالان حوزه توانبخشی و پزشکی و شناساندن قابلیت های تولید کنندگان داخلی اطلاعات افراد دارای معلولیت و خانواده های آنها درباره خدمات تخصصی توانبخشی موجود در جامعه افزایش یابد.

 

بازديدکنندگان اين نمايشگاه و علاقمندان می توانند با دريافت آموزش های علمی و عملی رايگان در کلاسهای آموزش تخصصی، سمينارهای تخصصی، کارگاههای آموزشی مشارکت نموده و از برنامه های جنبی اين رویداد شامل ( ارائه خدمات آموزشی و مشاوره های رایگان و برنامه های حمایتی و فرهنگی بهره مند گردند.

 

بنا به گفته مدیر این نمایشگاه با هماهنگی سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان علاقه مندان دارای معلولیت می توانند با استفاده از خدمات رایگان این سامانه از نمایشگاه بازدید کنند.

 

دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی خدمات توانبخشی معلولین، جانبازان و صنایع و تجهیزات وابسته (ERD.2016) تاکنون با بیش از 40 شرکت تولید کننده محصولات توانبخشی به عرضه محصولات ارتوپدی و توانبخشی خواهند پرداخت.

 

همچنین برای این نمایشگاه برنامه های جانبی همچون کارگاه های تخصصی، سمینارو برنامه های ورزشی، تقدیر از کارآفزینان و پیشکسوتان حوزه توانبخشی در نظر گرفته شده است.

 

برای برپایی این نمایشگاه دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و مراکز علمی سمن های (NGO) فعال حوزه معلولیت همکاری دارند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است