همکاری مشترک در صبحانه ­کاری مجتمع رعد، سازمان بهزیستی و شهرداری تهران کلید خورد

همکاری مشترک در صبحانه ­کاری مجتمع رعد، سازمان بهزیستی و شهرداری تهران کلید خورد

1 شهریور 1395

صبحانه­ کاری سازمان بهزیستی کشور، شهرداری تهران و مجتمع رعد به منظور اخذ توافق در زمینه پروژه مشترک "مجتمع آموزشی، فرهنگی و اجتماعی حمایت از توان­یابان شهر" در خیریه رعد برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ با حضور دکتر حسین نحوی نژاد معاون توانبخشی سازمان بهزیستی، دکتر زهرا نوع­ پرست مدیر کل دفتر توانپزشکی آن سازمان به همراه مهدی امیری معاون اداره کل سلامت شهرداری تهران در دفتر کار منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد، مباحث مشترک و مورد علاقه حاضران مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت و در این نشست­ کاری راه اندازی زود هنگام پروژه نواب به تأیید رسید.

 

بر اساس این گزارش؛ موضوع همکاری­های تحقیقاتی در حوزه افراد دارای معلولیت یکی از اولویت­های مورد نظر شهرداری تهران و سازمان بهزیستی کشور در پروژه ساختمان نواب اعلام شد، همچنین انجام فعالیت­های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در این پروژه پیش بینی شده است.

 

مسأله تغییر نگرش جامعه نسبت به موضوع معلولیت و اصلاح باورهای نا صحیح در این حوزه و تسهیل در اشتغال پایدار افراد دارای معلولیت از دیگر فعالیت­هایی است که در پروژه نواب پی­گیری می­شود.

 

شایان ذکر است "طرح کسب و کار مجموعه شهرواره من" چندی پیش با هدف اختصاص مکانی به توانمند­سازی تمام افراد دارای معلولیت در گروه­های مختلف از سوی مجتمع رعد به شهرداری ارایه شد و پس از بررسی­های کارشناسی با کلیات آن موافقت شد. در این طرح کاربری­ های متفاوتی چون فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، اشتغال و .. پیش بینی شده است که موارد مورد اشاره مورد توجه مسؤولان سازمان بهزیستی کشور قرار گرفته است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است