قدردانی هیأت مدیره مجتمع رعد از خدمات گروه احیا ارزش­ها

قدردانی هیأت مدیره مجتمع رعد از خدمات گروه احیا ارزش­ها

19 مرداد 1395

جمعی از اعضا هیأت مدیره مجتمع رعد با حضور در تالار فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی از فعالیت­های ارزشمند انجمن­های توان­یاب و احیا ارزش­های طی هفده سال گذشته قدردانی کردند.

 

به گزارش روابط­ عمومی مجتمع رعد؛ جشن خدمت­رسانی گروه احیای ارزش­ها، در سالروز هفدهمین سالگرد تأسیس 2 انجمن حمایت از کودکان توان­یاب و احیاء ارزش­ها با حضور جمعی از مددجویان، خانواده­ها، نیروهای داوطلب و نیز مدیران اکثر مؤسسات همکار برگزار شد.

 

در این مراسم علاوه بر ارایه گزارشی از اقدامات مؤثر گروه احیا ارزش­ها چند نفر از توان­یابان با اجرا برنامه­ های موسیقی و شعرخوانی بخشی از توانایی­های خود را به نمایش گذاشتند.

 

برگزاری پنل­های اثرگذاری خدمات گروه احیا ارزش­ها با حضور همیاران شاخص و چند مدیر از مؤسسات خیریه همکار بخش دیگری از این مراسم را به خود اختصاص داده بود.

 

براساس اسن گزارش مهندس احمد میرزاخانی رئیس ، صدیقه اکبری نایب رئیس و مهندس سیدقاسم لواسانی عضو هیأت مدیره رعد با شرکت در این مراسم و اهدا تابلوی معرقی از دست ساخته ­های هنرجویان مجتمع رعد و تقدیم لوح سپاس از خدمات مسؤولان و دست­ اندرکاران این مؤسسه خیریه قدردانی کردند.

 

شایان ذکر است تا پیش از تأسیس انجمن کودکان توان­­یاب و انجمن احیاء ارزش­ها مسؤولان این 2 مؤسسه در مجتمع رعد فعالیت می­کردند از سال 1378 با تأسیس این 2 مؤسسه خدمات­ رسانی به کودکان توان­یاب را رسالت اصلی خود تعریف کرده ­اند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است