تمام مقام­های قهرمانی جام سفیران 11ایران بوچیا به توان­یابان مجتمع رعد رسید

تمام مقام­های قهرمانی جام سفیران 11ایران بوچیا به توان­یابان مجتمع رعد رسید

20 آذر 1395

خیریه همگام در یک تصمیم مبتکرانه جام سفیران 11 ایران را با مشارکت مجتمع رعد و همکاری انجمن بوچیا به مناسبت  روز جهانی معلول برگزار کرد..

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ جام سفیران 11 ایران با شعار " فرهنگ­سازی حضور معلولان در جامعه " و هدف «کم کردن فاصله­ ها» در سالن فوتسال دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد که در این دوره 12تیم مرکب ورزشکاران توان­یاب و پارالمپیکی در کنار سایر شهروندان و هنرمندان به رقابت پرداختند.

 

براساس این گزارش در قرعه کشی جام سفیران که یک روز پیش مسابقات اجرا شد تیم­ها در 4 گروه 3 تیمی گروه بندی شدند که به ترتیب تیم­های عقاب کرمان، پلو کباب گیلان و ایمان در گروه A ، تیم­ های پیروزی، استقلال و خفن­ها در گروه B، تیم­های گنز اکوسیستم، نارنجی و بو­چیای ایران در گروهC  و تیم­های یونیک، پرسپولیس و پایرتس در گروه D، مسابقات دوره مقدماتی را برگزار کردند.

 

در پایان دوره مقدماتی 4 تیم بوچیای ایران، ایمان، استقلال و یونیک به مرحله نهایی راه یافتند و در یک جدال نزدیک و نفس­گیر در پایان تیم ایمان با کاپیتانی حسین حلیمی و عضویت فاطمه بهمنی و عطیه کتابچی مقام اول و تیم بوچیای ایران به کاپیتانی علی اصانلو و عضویت علی اصغر دستوری و امیر شیرزادی مقام دوم و تیم یونیک هم به کاپیتانی عباس عباسی و عضویت هومن شیاسی و محمد­حسین قادری مقام سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

 

حضور جمعی از مدیران مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و شرکت نرم افزاری چارگون بر اعتبار و اهمیت این جام افزوده بود وتیم عقاب کرمان با حضور زهرا نعمتی کمان دار طلایی کشور خوشحالی توان­یابان حاضر در تیم­ ها را موجب شد.

 

شایان ذکر است برای برگزاری این دوره از جام سفیران 11 ایران پرسنل شرکت چارگون و مجتمع رعد زحمات زیادی را متحمل شدن و فرشته کرمعلی مدیر اجرایی مسابقات با جدیت فراوان بر تمام مراحل برگزاری نظارت داشت.

مجتمع رعد برای تمام اشخاصی که با برگزاری جام سفیران 11 ایران یک روز خاطره انگیز را خلق کردند، صمیمانه قدردانی می­کند.

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است