همایش "ویتامین خ فکرمون" در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار می­شود

همایش "ویتامین خ فکرمون" در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار می­شود

1 دی 1395

همایش "ویتامین خ فکرمون" با همکاری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و دپارتمان آموزش­های نوین فدراسیون مخترعان جمهوری اسلامی ایران  14 دی ماه 95 سالن همایش رعد برگزار می­شود.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ همایش "ویتامین خ فکرمون" با همکاری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و دپارتمان آموزش­های نوین فدراسیون مخترعان جمهوری اسلامی ایران با هدف پرورش خلاقيت، شناسايی استعدادهای بالقوه  و بالا بردن سطح علمی توان­یابان از طريق مهارت آموزی در حوزه خلاقيت، 14 دی ماه 95 در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار می­شود و در پایان تعداد محدودی از شرکت­ کنندگان جهت آموزش یک ماه زیر نظر مدرسان دوره با همکاری فدراسیون  مخترعان انتخاب خواهند شد.

 

 این همایش کاربردی با حضور آقایان مسعود شفقی و مسعود تاج بخش (مدرسان انگیزشی دوره خلاقیت،(ایده­ پردازی و نوآوری) برگزار خواهد گردید.

 

همچنین شرکت­ کنندگان در این همایش یک روزه با مفاهیمی همچون خلاقیت و نوآوري، مهارت­هاي پرسونال برندينگ خلاق، الفباي کار تیمی به منظور حل مسئله، تکنیک­هاي خلاقیت شامل: شش کلاه تفکر، ضرورت استفاده از طوفان فکري و قواعد پیاده­ سازي آن و شیوه­ هاي ارزيابی ايده­ها و کیفیت اطلاعات حاصل از هر روش آشنا خواهند شد.

 

از این رو واحد آموزش مجتع رعد با دعوت از توان­یابان تهرانی برای حضور در این همایش یک روزه تمهیدات ویژه ­ای از جمله تسهیل رفت و آمد از میادین امام حسین(ع)، رسالت، آزادی، راه آهن و ... را در نظر گرفته است.

 

بر پایه این گزارش دبیرخانه همایش 11 دی ماه را آخرین مهلت ثبت نام اعلام کرده است و علاقه­ مندان به حضور در این همایش یک روزه می­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر نشانی www.raad-charity.org مراجعه کرده یا با دبیرخانه همایش به شماره 88371096 تماس حاصل فرمایند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است