ورزشکاران نابینا در اردبیل نیازمند توجه سریع و ویژه هستند

ورزشکاران نابینا در اردبیل نیازمند توجه سریع و ویژه هستند

15 دی 1395

علی یعقوبی،: ورزشکاران نابینا و کم‌بینا در استان اردبیل نیازمند حمایت و توجه بیشتر هستند و خواستار کمک توسط بخش‌های دولتی و غیردولتی نسبت به این قبیل ورزشکاران هستیم.

 

وی افزود: به دلیل تعداد بالای ورزشکاران نابینا و کم‌بینا که در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند، ساماندهی و توجه به این ورزشکاران بسیار مهم و حساس بوده و امیدواریم با کمک و توجه لازم مسؤولان و خیّران، مشکلات موجود هرچه سریع‌تر رفع شود.

 

یعقوبی گفت: اکثر استان‌های کشور دارای سالن ویژه معلولین جسمی و کم‌بینایان هستند، در حالی که در استان اردبیل برای این امر هیچ سالن اختصاصی پیش‌بینی نشده و فاقد سالن تخصصی ورزشی برای ورزشکاران هستیم.

 

رئیس هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان اردبیل تصریح کرد: در طول سال با همکاری اداره بهزستی و اداره ورزش و جوانان، مسابقات مختلف در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می‌شود و در صورت حمایت بیشتر کیفیت خدمات‌رسانی به ورزشکاران بهتر و مناسب‌تر خواهد شد.

 

وی افزود: ورزشکاران گلبال استان اردبیل که در رقابت‌های لیگ برتر کشور حضور دارند، اخیرا موفقیت بسیار بزرگی کسب کردند و توانستند با 4 برد و 2 شکست نائب‌قهرمان دور رفت مسابقات لیگ برتر گلبال کشور شوند.

 

یعقوبی از راه‌اندازی رشته‌های مختلف ورزشی برای سنین پایه در ماه‌های آینده خبر داد و گفت: انتظار داریم شرکت و نهادهای دولتی و غیردولتی بیش از این به جوانانی که دارای معلولیت جسمی و بینایی هستند توجه نمایند تا کمک بزرگی به این گروه از جامعه انجام شود و در ثواب و نتیجه بزرگ این کار سهیم شوند.

 

منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است