به ابتکار واحد آموزش نخستین نشست تشریح تجربیات موفق کار آموزان برگزار شد

به ابتکار واحد آموزش نخستین نشست تشریح تجربیات موفق کار آموزان برگزار شد

25 دی 1395

همزمان با انتشار پیام هفته از سوی واحد آموزش مجتمع رعد با عنوان "با رعد در مسیر آموزش، سلامتی و موفقیت، همگام شوید" برنامه­های ابتکاری ورزش صبحگاهی و تشریح تجربیات موفق کار­آموزان برگزار می­شود.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در پی تولید و انتشار پیام­های هفتگی واحدهای اجرایی خیریه رعد، واحد آموزش این مؤسسه با ابتکار عمل جالبی قول و عمل را درهم آمیخته و علاوه بر اجرا برنامه ورزش صبحگاهی از ساعت 7 و 45 دقیقه تا ساعت 8 و 30 دقیقه هر روز، نشست­های تشریح تجربیات موفق کار­آموزان را برنامه ­ریزی و اجرا کرد.

 

براساس این گزارش در نخستین نشست تشریح تجربیات موفق کار­آموزان که جمعی از کار­آموزان، مربیان و همکاران  حضور داشتند در یک محیط گرم و صمیمی برگزار شد و در ابتدا مهتاب ناظری کار­آموز موفق  کلاس­های زیورآلات، خطاب به حضار گفت: حدود یک سال و 2 ماه است که به رعد می­آید و اول در کلاس­های نقاشی ثبت نام کردم زیرا فکر می­کردم که استعداد خوبی در نقاشی دارم اما چند ماه بعد فهمیدم در این رشته استعدادی ندارم، چیزی نمانده بود دچار افسردگی  شوم، سپس به کلاس زیور آلات رفتم که بسیار موفق بودم.

 

وی افزود: از ابتدا علاقه شدیدی به نویسندگی داشتم و خیلی خوشحالم که با ورود به رعد اولین کتابم منتشر شد برای همین به مسؤولان واحد آموزش پیشنهاد برگزاری کلاس­های نویسندگی را دادم که مورد موافقت قرار گرفت زیرا هدف من رسیدن به جایزه نوبل ادبی است و بسیار شهرت و کارهای هنری را دوست دارم.

 

در ادامه کبری پور­محمدی راز موفقیت خود را این چنین با نفرات حاضر در میان گذاشت که از طریق استاد دانشگاهم با رعد آشنا شدم از آنجاکه فاصله محل زندگیم با رعد دور است پدرم ابتدا مخالف حضورم در رعد بود، بعد از 2 سال که پدرم رضایت داد در رعد ثبت نام کردم. اوایل فکر نمی­کردم، کس دیگر بیماری و مشکل مرا داشته باشد و فقط خودم یک نفر هستم که این مشکل را دارم، یک ماه اول می­رفتم پشت ساختمان و گریه می­کردم اما بعدها شرایط فرق کرد.

 

وی خطاب به دوستان کار­آموزش گفت: تا قبل از آشنایی با رعد هیچ وقت فکر نمی­کردم، شما بهترین دوستان من بشوید و امروز از این بابت بسیار خوشحالم و حالا 5 سال است که در رعد حضور دارم و در آزمون­های کامپیوتر مانند ICDL  امتیاز خوبی کسب کردم که رتبه دوم کلاس را به نام خود کردم.

 

در ادامه پس از گذراندن سایر دوره ­های کامپیوتر در کلاس سرمه­دوزی شرکت کردم که با راهنمایی­های استاد خوبم، بسیار در این کار موفق شدم و توانایی این را پیدا کردم تا در جمع فامیل، خودم و توانایی­هایم را معرفی کنم و الان همه در فامیل فهمیده ­اند، کبری در قلاب بافی، عروسک بافی، عروسک­سازی، کارهای چرمی، سرمه دوزی مهارت دارد. من در حال حاضر محصولات هنری خود را درکانال " هنرهای دستی من " معرفی می­کند.

 

شایان ذکر است این نشست­ها تا پایان هفته ساعت 11 و30 هرروز در سالن جلسات آموزش برگزار می­شود و در ادامه کار­آموزان موفق دیگر هم راز موفقت خودشان را بیان خواهند کرد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است