اخبار اختصاصي از انجمن باور

25 اسفند 1388
حسن مقيمي و بهروز بهشتي، از اعضاي انجمن باور، قصد دارند نوروز ۱۳۸۹ با دوچرخه به جمهوري ارمنستان سفر كنند تا پيام دوستي و همزيستي با طبيعت را منتقل كنند. اين تيم با هدف نمايش توانمندي‌هاي افراد داراي معلوليت و نيز ترويج فرهنگ همبستگي ملل، حول دو محور "صلح و دوستي" و "همراهي با طبيعت" به ارمنستان سفر خواهند كرد.
آنان قصد دارند تا با همكاري رايزني فرهنگي سفارت جمهوري اسلامي ايران در ارمنستان، نمايشگاهي از كاريكاتورهاي جشنواره باور (با موضوع زندگي معلولان در شهر) و عكس‌هايي از سفرهاي قبلي خود برگزار كنند. آقايان بهشتي و مقيمي، مي‌خواهند پس از ديدار از كشور زيباي ارمنستان، به نشانه صلح، درختي زيتون بكارند. آنان تابستان ۱۳۸۸ نيز به همراه يك تيم بين‌المللي از ورزشكاران، قلهٔ آرارات را فتح كردند. صعود آرارات به دعوت اريك وان ماير – كوهنورد نابيناي آمريكايي – و با شعار "اراده و ايمان نويدبخش زندگي بهتر براي معلولان" به همراه ورزشكاران ديگري از ايران، آمريكا، اسلواني و تركيه صورت گرفت.
حسن مقيمي با وجود معلوليتي كه در دستهايش دارد تاكنون هزاران كيلومتر را با دوچرخه در كشورهاي مختلف ركاب زده است تا صداي معلولان را به گوش مردم جهان برساند. او با فعاليت در شاخه سايكل‌توريسم و با اهداف گردشگري ورزشي، حفظ و نگهداري از طبيعت و صلح جهاني، تاكنون با همراهي دوچرخه‌سواران و ويلچررانان ديگر، به شهرهاي مختلف ايران و 9 كشور جهان سفر كرده است.
بهروز بهشتي نيز در رشته‌هاي كوهنوردي، صخره‌نوردي و دوچرخه‌سواري فعاليت مي‌كند و به قلل مرتفع ايران و همچنين قله كليمانجارو صعود كرده است. سفر اين تيم به ارمنستان با حمايت مالي مركز تحقيقات موتور ايران خودرو (ايپكو) انجام مي‌شود و انجمن باور هم پوشش اطلاع‌رساني آن را انجام خواهد داد.



منبع : سايت معلولين ايران


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است