شرکت کارآموزان رعد در جشنواره بزرگ اعیاد شعبانیه

3 مرداد 1390

استقبال از غرفه اداره كل سلامت در جشنواره بزرگ شعبانيه مدير كل سلامت شهرداري تهران گفت: غرفه هاي مختلف اداره كل سلامت شهرداري در چهارمين نمايشگاه و جشنواره بزرگ شعبانيه مورد استقبال دور از انتظار عموم بازديد كنندگان در تمامي گروه هاي سني قرار گرفته است.


 


گملكاني،مدير كل سلامت شهرداري تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به سياست هاي مديريت شهري اداره كل سلامت شهرداري تهران  ضمن ارايه خدمات مشاوره‌اي و پزشكي ،تلاش شده تا شيوه هاي سالم زندگي كردن و غذاهاي سالم و با برنامه تفريحي به شهروندان آموزش دهد كه همين امر موجب استقبال بي نظير شهروندان از غرفه هاي اداره كل سلامت شده است.



وي تصريح كرد: جشنواره بزرگ شعبانيه كه طي يك ماه در قالب ارايه تفريحات ورزشي و فرهنگي هنري و سلامت در دست برگزاري است فرصت خوبي را براي معاونت سلامت ايجاد كرده تا شهروندان را با خدمات ارايه شده در اداره كل سلامت آشنا كند.



وي با اشاره به اينكه جشنواره غذاي سالم كانون معلولين و سالمندان در اين مدت در نمايشگاه شعبانيه بر پا شده است خاطر نشان كرد: با برگزاري اين جشن ها شهروندان با كانون معلولين ،سالمندان و ديابت آشنا شدند و استقبال خوبي هم داشتند.



لازم بذکر است که مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد نیز با 15 نفر از کارآموزان این مجتمع در این مراسم  شرکت کردند .


 










نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است