حضور جمعی از کارآموزان رعد در نشست هم‌اندیشی

31 شهریور 1390

نخستین نشست هم‌اندیشی کارآموزان رعد ضمن حضور در این جلسه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را در مورد اینکه «آیا معلولیت محدودیت است؟» مطرح کردند.


 


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ با هدایت فرشید میرکاظمی و پروین توفیقی‌فر کارشناسی عمومی و همراهی جمعی از کارآموزان نخستین جلسه هم‌اندیشی گروهی برگزار شد.


 


 


بر اساس این گزارش ابتدا فرشید میرکاظمی؛ طرح این سؤال که آیا معلولیت محدودیت است؟


 


توضیحاتی پیرامون موضوع جلسه ارایه کرد و سپس اظهار کرد: که من عقیده دارم که معلولیت هرگز محدودیت نیست اما در مقابل همکارم پروین توفیقی‌فر معتصد است معلولیت محدودیت است و در پی محدودیت به صورت طبیعی محرومیت هم پدید می‌آید. در این جلسه هر کدام از ما دو نفر دلایل خود را مطرح می‌کنیم سپس نظر حاضران را می‌شنویم و در پایان به یک جمع‌بندی مشترک خواهیم رسید.


 


در ادامه این نشست کارآموزان رعد ضمن بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در مورد عزت نفس، اعتماد به نفس، توانمندی و توانایی، قضاوت‌های نادرست افراد دارای معلولیت، انگیزه افراد دارای معلولیت برای کسب موفقیت و پرورش قدرت ذهن برای غلبه بر مشکلات مطلبی مطرح کردند.


 


در پایان این جلسه تصمیم  گرفته شد این جلسه به صورت منظم برگزار و پی‌گیری شود تا پش از شناخت مسایل و مشکلات کارآموزان راه حل‌های مناسب ارایه شود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است