دکتر بیژن ذوالفقاری نسب از مجتمع رعد بازدید کرد

31 شهریور 1390

صبح امروز دکتر بیژن ذوالفقاری نسب چهره شناخته شده و مطرح فوتبال کشور درصدد گروهی از مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد بازدید کرد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد دکتر بیژن ذوالفقاری‌نسب از بازیکن و مربیان خوشنام فوتبال کشور به همراه چندتن از دوستان خود از مجتمع رعد بازدید کرد و ضمن حضور در کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزش این مرکز از نزدیک با روند ثبت‌نام، آموزش و توان‌بخشی معلولان جسمی‌حرکتی رعد آشنا شدند.


 


 


در این مراسم دکتر ذوالفقاری‌نسب کارگاه معرق، خیاطی، قالی‌بافی، کلاس‌های کامپیوتر و کلینیک توان بخشی را از نزدیک مشاهده کرد و با حضور در مرکز علمی‌ کاربردی از روند تأسیس نخستین دانشگاه مناسب‌سازی و تجهیز شده معلولان کشور اطلاعاتی دریافت کرد.


 


در قسمتی از این مراسم بازدیدکنندگان با حضور در دفتر مدیرعامل مجتمع رعد به گزارشی از محمودعامری مسؤول امور استان‌ها در خصوص فعالیت‌ها و خدمات این مجتمع در تهران و سایر مراکز گوش فرا دادند.


 


 


در این بازدید دکتر ذوالفقاری نسب عضو سابق تیم‌ ملی ضمن اظهار خرسندی از حضور در مجتمع رعد و آشنایی با فعالیت‌های این مرکز، افزود: از آنجا که از 2 سال پیش مرکزی را برای حمایت و آموزش نابینایان سنندج را تأسیس کردم نام رعد در استان کردستان را نشنیده‌ام لازم است که اطلاع رسانی وسیع‌تری در این خصوص انجام شود.


 


مربی سابق تیم‌ملی ضمن بیان این نکته که کمک به اقشار مظلوم جامعه وظیفه  همه افراد است افزود: من و تمام اعضای خانواده‌ام خود را عضو مجتمع رعد می‌دانیم و برای حمایت معلولان هر کمکی که از دستمان برآید دریغ نخواهیم کرد.


 


شایان ذکر است دکتر بیژن ذوالفقاری‌نسب تیرماه سال 1327 در سنندج متولد شده است و در تیم‌های نگهبان، پاس و پرسپولیس سابقه بازی دارد و یکی از مدافعان میانی تیم ملی محسوب می‌شد وی مدرک دکترای تربیت‌بدنی را از دانشگاه بروکسل اخذ کرده است و در صعود تیم ملی به مسابقات جام جهانی سال 1998 نقش اساسی ایفا کرد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است