با حضور مسوولان و جمعی از خیرین تیم المپیاد حرفه و فن معلولان به کره جنوبی اعزام شد

4 مهر 1390

طی مراسمی که در روز پنجشنبه  مورخ 31 شهریورماه در سالن همایش مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار شد، تیم هشتمین المپیاد حرفه و فن معلولان به کره جنوبی اعزام شدند.


 


در این مراسم دکتر نویری، روانشناس، درخصوص وضعیت منطقه ای کره جنوبی و فعالیت معلولان و آماده سازی آنها قبل از اعزام سخنرانی کرد.

در ادامه این مراسم؛ بابک یکتاپرست، مسئول اجرائی المپیاد از چگونگی انجام المپیاد و وضعیت معلولان گفت و اشاره کرد: یکی از نکاتی که در برگزاری این المپیاد مطرح بوده و هست؛ نگاه ملی به این المپیاد است و بعد از اطلاع رسانی به کل کشور و داوری که از شرکت کنندگان صورت گرفت، سعی کردیم افرادی انتخاب شوند که مستحق این المپیاد هستند.

صدیقه اکبری، مدیرعامل رعد نیز از همه معلولان به خاطر زحمات­شان تشکر کرد و برایشان آرزوی رسیدن به قله اوج توانمندی ها را کرد.

گفتنی است؛ هشتمین دوره المپیاد توانمندی های فنی و حرفه ای افراد دارای معلولیت، از تاریخ 3 الی 8 مهرماه 1390 مصادف با 25 الی 30 سپتامبر 2011 در شهر سئول پایتخت کشور جمهوری کره جنوبی و به میزبانی آژانس ملی کاریابی برای افراد دارای معلولیت کره KEAD که سازمانی دولتی است برگزار می شود. این المپیاد در دو سطح مهارت های فنی- حرفه ای و رشته های هنری - سرگرمی، برگزار خواهد شد .


 


گزارش تصویری از تیم ملی اعزامی به هشتمین المپیاد بین المللی قابلیت ها به کره جنوبی









































 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است