آثار کارآموزان رعد در نمایشگاه هنر به نمایش گذاشته شد

9 مهر 1390

به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر کانون عیاران این دانشگاه نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی هنری را با هدف حمایت از گرسنگان و قحطی زدگان سومالی را برگزار کرد که در این نمایشگاه 3 روز مجتمع رعد با ارایه منتخب آثار کارآموزان و هنرجویان کارگاه های قالی‌بافی، معرق و نقاشی شرکت کرد.


 















 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد، نمایشگاه «بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند» به مدت 3 شب در محوطه عمومی دانشگاه هنر برپا شده و تا جمعه ادامه دارد. در این نمایشگاه هنری علاوه بر عرضه کتب نفیس و تازه‌های نشر، سفالینه‌ها، چرم ساخته ها، چند مؤسسه نیکوکاری و خیریه حضور یافتند  بخشی از درآمدهای این فعالیت را برای کمک به مردم سومالی اختصاص دادند.


 


بر اساس این گزارش گروهی از هنرجویان رعد ضمن ارایه آثار منتخب هنرمندان کلاس‌های نقاشی، معرق و قالی‌بافی همزمان آثاری تولید کردند. حمیده خاندار هنرجوی کارگاه معرق تابلوی گل و مرغ خود را در حضور بازدید کنندگان تکمیل می‌کرد حمید آقا محمد با رسم طرح‌های سیاه قلم به نحوی هنرنمایی کرد که چند نفر از بادیدکنندگان علاقه خود را برای شرکت در کلاس‌های آموزش نقاشی وی مطرح کردند.


 












 


در بخشی از این نمایشگاه گروه موسیقی تلفیقی تصنیف‌های محلی ریحانه کنسرت موسیقی خود را برگزار کردند که مورد استقبال بازدید کنندگان واقع شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است