در بازدید مسؤولان دفتر هماهنگی مراکز رعد اعلام شد: اخذ مجوز برگزاری 3 رشته آموزشی از سازمان فنی و حرفه‌ای

21 مهر 1390


 


به منظور آگاهی از مراحل ساخت ساختمان در دست احداث مجتمع‌ نیکوکاری رعد فاطمیه قم(رفق) 2 نفر از مسؤولان دفتر هماهنگی مراکز رعد ضمن حضور در استان قم از نحوه ساخت و پیشرفت پروژه عمرانی این مرکز بازدید کردند.


 


به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد محمود عامری مسؤول دفتر هماهنگی مراکز رعد به اتفاق فاطمه محمد بیگی (صادقپور) عضو شورای هماهنگی مراکز و عضو هیأت مدیره مرکز قم با حضور در استان قم از نزدیک مراحل ساخت پروژه ساختمانی مجتمع رعد فاطمیه قم را بازدید کردند و در جلسه مسؤولان فنی که متشکل از واقف، مدیر عامل، مجری طرح، ناظر اجرایی و مدیر داخلی رعد فاطمیه قم بود، شرکت کردند.


 


در بخش دیگری از این سفر یک روز مزاکره با مسؤولان سازمان فنی‌حرفه‌ای پی‌گیری شد و علی‌رغم آنکه برگزاری دوره‌های مورد تقاضا برای هیچ آموزشگاهی موافقت نمی‌شود اما به دلیل آنکه آموزشگاه رعد افراد توان‌یاب آموزش می‌دهد مجوز برگزاری رشته‌های فناوری اطلاعات، امور مالی و بازرگانی و معرق صدف و چوب با در نظر گرفتن فضا و مکان آموزشگاه صادر شد.


 


بازدید از ساختمان استیجاری و موقت آموزشگاه رعد فاطمیه قم بخش دیگری از برنامه‌ سفر مسؤولان دفتر هماهنگی بود. این ساختمان در خیابان 19 دی (با جک) روبروی شرکت فرش کوچه 15 پلاک 5 واقع شده و تا ابتدای خیابان 70 متر بیشتر فاصله ندارد ساختمان آموزشگاه دارای 2 طبقه هر طبقه شامل: یک اطاق، یک سالن و یک آشپزخانه است که با تغییر کاربری برای تشکیل کلاس، کارگاه و سایت کامپیوتر مناسب خواهد بود و حیاط آن برای زمان‌های استراحت بین کلاس کارآموزان کاملاً خوب است.


 


این ساختمان در حال بازسازی و فعالیت‌های عمرانی است که پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه و نیم دیگر آماده بهره‌برداری شود.


 


در خاتمه این سفر گروه اعزامی مسائل و مشکلات مرکز رعد فاطمیه قم را بررسی کردند و دلایل تاخیر در آغاز فعالیت و راه‌اندازی مرکز را مورد توجه قرار دادند همچنین نیازهای آموزشی و ملزومات اداری آن مرکز را برآورد کردند.


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است