آغاز ثبت نام دانشجویان جدید مرکز آموزش علمی کاربردی رعد

17 آبان 1390

 صبح امروز ثبت نام دانشجویان جدید برای سال تحصیلی 90-91 با همکاری جمعی از نیروهای همیار و نیکوکار در محل مرکز آموزش علمی کاربردی آغاز شد.


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد، با حضور دکتر حسین علاقه‌بند رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی رعد، 80 نفر از  دانشجویان دختر رشته گرافیک این مرکز ضمن حضور در محل ثبت نام نسبت به بررسی و کنترل مدارک اقدام نموده و پس از دریافت پاسخ سؤالات خود از متولیان آموزشی ثبت نام کردند.


 


 


 


بر اساس این گزارش نسرین صانعی مسؤول آموزش مرکز علمی‌کاربردی رعد در گفت و گو با خبرنگار رعد ضمن بیان این مطلب که امروز 140 نفر از دانشجویان داوطلب رشته گرافیک به مرکز مراجعه خواهند کرد، افزود: در نوبت صبح از دانشجویان دختر ثبت نام به عمل خواهد آمد و در نوبت عصر پسران دانشجو مراجعه می‌کنند.


 


وی افزود: در مسیری که برای ثبت‌نام پیش‌بینی شده است ابتدا اسامی پذیرفته شدگان با مدارک آن کنترل می‌شود سپس مدارک تحصیلی و رشته آنها بررسی می‌شود. تشکیل پرونده، دریافت مدارک و کنترل نهایی پایان بخش فرآیند ثبت‌نام خواهد بود.


 


حمیرا صفاتی رئیس گروه گرافیک مرکز آموزشی علمی- کاربردی رعد در گفت و گوی کوتاهی ضمن اشاره به استقبال خوب مراجعه‌کنندگان در ساعات ابتدایی صبح، افزود: برای صبح 80 نفر در فهرست مراجعه داریم که پیش‌بینی می‌شود حدود 60 نفر حضوراً مراجعه کنند.


 


وی افزود: به منظور اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان و پذیرفته‌شدگان میز پاسخگویی رئیس گروه آموزشی از اولین ساعت ثبت‌نام تا پایان زمان ثبت‌نام آماده ارایه پاسخ های لازم به داوطلبان است.


 


صفاتی در پاسخ به این سؤال که بیشترین سؤالاتی که از سوی مراجعه کنندگان مطرح می‌شود در چه زمینه‌ای است؟ افزود: آگاهی از زمان کلاس‌های درسی و نحوه برنامه‌ریزی آموزشی بود که برای دانشجویان و خانواده آنها توضیح داده می‌شود.


 


شایان ذکر است ثبت از 5 رشته جدید مرکز آموزشی علمی- کاربردی رعد از روز سه‌شنبه 17 آبان آغاز و تا روز پنج‌شنبه 19 آبان ادامه خواهد یافت.


 
















نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است