برگزاری جلسه معارفه دانشجویان جدید مرکز آموزش علمی‌کاربردی رعد

26 آبان 1390

با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و همچنین رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی رعد نشست توجیهی دانشجویان جدید این مرکز آموزش عالی رعد برگزار شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در آستانه آغاز سال تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش علمی‌کاربردی رعد طی نشستی با حضور دانشجویان و اعضای خانواده‌شان معارفه مقدماتی با مجتمع رعد برگزار شد.


 


در ابتدا این مراسم دکتر حسین علاقه‌بند رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی رعد طی بیاناتی با اشاره به جایگاه رفیع علم و دانش نزد ایرانیان و یادآوری فرهنگ غنی این کشور تأکید کرد: برای دستیابی که فردای بهتر هیچ راهی جز بهره‌مند شدن از ابزار علم و دانش وجود ندارد.


 


رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی رعد با یادآور این نکته که برای پیشرفت در جهان امروز ضرورت دارد با ابزار تخصص  و فناوری آشنا شویم برای دانشجویان جدید در تحصیل علم و دانش آرزوی موفقیت کرد.


 


در ادامه این نشست دکتر مریم رسولیان روانپزشک، عضو هیأت مدیره و عضو شورای آموزش عالی مجتمع رعد در سخنانی ضمن معرفی مجتمع رعد، اظهار داشت: مجتمع رعد در طول فعالیت 27 ساله خود همواره تلاش کرده با تربیت شهروندان توان یاب گام‌های مؤثری در توانمندسازی همنوعان خویش بردارد و تمام خدمتگزاران رعد از اعضای هیأت مدیره تا نیکوکاران بدون هیچ چشمداشت مادی سال‌های سال در این مجموعه فعالیت کرده‌اند.


 


عضو شورای آموزش عالی مجتمع رعد با تأکید بر حفظ سرمایه‌های این مجتمع اظهار داشت: هدف این مرکز حذف فاصله‌های موجود میان افراد توان‌یاب و شهروندان عادی است. به گونه‌ای که با حضور افراد دارای معلولیت در سطح جامعه  زمینه‌های تحقق حقوق این گروه از شهروندان فراهم شود.


 


در بخش پایانی این مراسم و مسؤول آموزش مرکز، نماینده گروه گرافیک، نماینده دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، نماینده گروه تربیت مراکز پیش از دبستانی و مسؤول برنامه‌ریزی آموزش به سؤالات دانشجویان پاسخ گفتند.


 


شایان ذکر مرکز آموزش علمی‌کاربردی رعد ابتدای سال جاری فعالیت‌ خود را با برگزاری رشته کاردانی حسابداری آغاز کرد و در مهرماه رشته گرافیک، نرم‌افزار، مددکاری و تربیت‌مربی مراکز پیش از دبستان به عناوین دوره‌های آموزشی مرکز اضافه شده است.


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است