با حضور مدیر عامل مجتمع رعد برگزار شد

27 آبان 1390

همزمان با عید غدیر خم، صدیقه اکبری مدیرعامل مجتمع رعد به همراه چند تن از اعضای هیأت مدیره، گروه همیاری جوانان و کارآموزان این مجتمع ضمن حضور در فرهنگسرای نیاوران و تماشای تئاتر « بازیگر و زنش » از هنرمندان نیکوکار این نمایش با اهدا لوح تقدیر قدردانی کردند.


 


به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ در پی اختصاص بخشی از درآمد یک شب اجرای نمایش بازیگر و زنش از سوی دست‌اندرکاران و هنرمندان این نمایش به مجتمع رعد، مسؤولان این مجتمع تصمیم گرفتند ضمن حضور در صحنه اجراء با اهدا لوح تقدیر از هنرمندان نیکوکار استاد علی نصیریان، محبوبه بیات و نگین میرحسنی‌واحد قدردانی کنند.


 


در حاشیه این مراسم مذاکراتی در خصوص تقویت همکاری آنی و حضور بیشتر هنرمندان در عرصه فعالیت‌های نیکوکارانه به عمل آمد و توافق شد زمینه‌های این همکاری از سوی مجتمع رعد فراهم گردد.


 


شایان ذکر است نویسندگی نمایشنامه بازیگر و زنش را استاد علی نصیریان انجام داده است و کارگردانی آن را محسن معینی و تهیه کنندگی این اثر را نگین میرحسنی‌واحد بر عهده داشتند. این نمایش با هنرمندی علی نصیریان و هنرنمایی محبوبه بیات از تاریخ 17مهرماه تا روز 14 آذر در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.


 


 


 














نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است