همایش فرهنگی ورزشی معلولان سوم آذر برگزار می‌شود

29 آبان 1390

به مناسبت الحاق شهرداری منطقه2 به جامعه ایمن شهر تهران و نیز فرا رسیدن 12 آذر روز جهانی معلولان، همایش فرهنگی ورزشی افراد دارای معلولیت روز پنج‌شنبه سوم آذر با حضور کارآموزان رعد و دیگر داوطلبان علاقه‌مند در محل مجتمع آمورشی و نیکوکاری ررعد برگزار می‌شود.


 


به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ برگزاری مسابقات ورزشی تنیس روی‌میز، پرتاب دارت، تیراندازی با کمان، بوچیا و مینی‌گلف از جمله فعالیت‌های ورزشی این همایش یک روزه است که به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد. همچنین در بخش دیگری از این مراسم مسؤولان و مدیران شهرداری، گزارش فعالیت‌های خود را در زمینه مناسب‌سازی معابر و اماکن شهری ارایه  خواهند کرده و برنامه‌های آینده شهرداری را برای حل مشکلات افراد دارای معلولیت تشریح داده می شود. نا گفته نماند در این مراسم نمایشگاهی از عملکرد مؤسسات و تشکل‌های حمایت‌گر معلولان بر پا می‌شود که این مراکز با توزیع بروشور و کاتالوگ سازمان‌های مطبوع خود را معرفی خواهند کرد.


 


علاقمندان به حضور و شرکت در این مراسم می توانند روز پنجشنبه سوم آذر ماه امسال به آدرس تهران – شهرک غرب ، فاز 2 ، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی ، مجتمع آموزشی و نیکوکاری رعد مراجعه کنند. همچنین می توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن : 88082266  تماس گرفته یا به وب سایت این مجتمع به آدرس : www.raad-charity.org مراجعه کنید.



نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است