ترکیب تیم فوتبال پنج نفره برای حضور در تورنمنت برزیل اعلام شد

28 اردیبهشت 1395

حضور در تورنمنت بین المللی برزیل در راستای آماده سازی تیم ملی فوتبال پنج نفره که بازی های پارالمپیک ریو را در پیش دارد، در برنامه این تیم قرار دارد. این تورنمنت طی روزهای ۱۳ تا ۱۶ خردادماه در ریو دو ژانیرو برگزار می شود.


 


برای حضور در تورنمنت بین المللی برزیل، تیم ملی فوتبال پنج نفره با ترکیبی متشکل از ۱۰ بازیکن تهران را به مقصد ریو دو ژانیرو ترک می کند. حسین رجب پور، صادق رحیمی، محمدرضا مهنی نسب، کامبیز محکم، بهزاد زادعلی اصغر، امیر پور رضوی، احمدرضا شاه حسینی و رسول باصری (بازیکنان) همراه با میثم شجاعیان مهرداد عباسی (دروازه بانان) ترکیب این تیم را در این سفر تشکیل می دهند.


 


تیم ملی فوتبال پنج نفره که در اردوی آماده سازی به سر می برد، امروز دوشنبه به ششمین مرحله تمرینات پارالمپیکی خود پایان می دهد اما ترکیب ۱۰ نفره تیم اعزامی فوتبال پنج نفره به برزیل از چهارم خردادماه وارد هفتمین مرحله اردوی پارالمپیکی این تیم می شوند تا پس از پنج روز تمرین در تهران آماده سفر به برزیل شوند. این سفر ۹ خردادماه انجام خواهد شد. جواد فلفلی (سرمربی)، امیرحمزه زارع و ایمان فرح بخش (مربیان)، محمدرضا شاد دل (راهنما) و کاوه عزیزی (سرپرست) اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال پنج نفره را برای حضور در تورنمنت بین المللی برزیل تشکیل می دهند.


 


بنا به گفته سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره، هنوز فهرست نهایی تیم های شرکت کننده در تورنمنت بین المللی برزیل از سوی برگزار کنندگان اعلام نشده است اما گفته می شود از تیم‌های مطرح و پارالمپیکی برای برگزاری این رقابت ها دعوت شده است.


 


بر پایه این گزارش، حضور تیم ملی فوتبال پنج نفره در تورنمنت بین المللی برزیل اولین اعزام برون مرزی این تیم در راه آماده سازی بازی های پارالمپیک ریو به حساب می آید. این تیم شهریورماه سال گذشته از حضور در مسابقات آسیایی ژاپن و برای دومین بار صاحب سهمیه پارالمپیک شد.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است