بازدید اعضاء هیأت مدیره مرکز رعد کرج

14 دی 1390

به دعوت دفتر هماهنگی امور مراکز، اعضاء هیأت مدیره مرکز رعد کرج ضمن حضور و بازدید از مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، در نشست هفتگی مسؤولان این دفتر شرکت کردند.


 


به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ محمود عامری مدیر دفتر هماهنگی امور مراکز با تأکید بر ضرورت توسعه روابط‌ با دیگر مراکز رعد و تبادل تجارب، اشاره کرد از آنجا که به علت مشغله‌های کاری مدیران عامل مراکز رعد امکان برگزاری نشست‌های مشترک در سال جاری فراهم شد تصمیم بر آن شد تا ضمن دعوت از اعضای هیأت مدیره مراکز، زمینه آشنایی ایشان با مجتمع رعد را فراهم کنیم.


 


وی در ادامه افزود: آگاهی از فعالیت‌های مراکز رعد و شناخت مسائل و مشکلات آنها در کنار انتقال تجارب و دستاوردهای موفق از عمده اهداف برگزاری این جلسات محسوب می‌شود.


 


 


مهندس احمد میرزاخانی رئیس هیأت مدیره مجتمع رعد و عضو شورای هماهنگی امور مراکز با اشاره به آغاز فعالیت مرکز علمی کاربردی رعد، یادآور شد در ترم جدید 250 نفر دانشجو در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.


 


دکتر شیرازپور عضو هیأت مدیره رعد کرج ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجتمع رعد تأسیس مرکز علمی کاربردی رعد را به عنوان فرصتی برای شکوفایی استعداد توان‌یابان تلقی کرد و مهمترین مشکلات مراکز خیریه را خود کفایی امکانات و منابع مالی عنوان کرد و افزود: باید در کنار آموزش کارآموزان به برگزاری دوره‌های کارورزی آنها در داخل و خارج از مراکز رعد فکر کرد تا آنها بتوانند از آموخته‌هایشان در مسیر اشتغال پایدار استفاده کنند.


 


در بخش دیگری از این جلسه عفت همدانی و مهندس بلبلی اعضای دیگر هیأت مدیره رعد ضمن یادآوری ضرورت تداوم این نشست‌ها و جنبه‌های سودمند انتقال تجارب در این بازدیدها، تأکید کردند استفاده از برنامه‌ها آموزشی مدون، مربیان با تجربه، توجه به مسائل روحی و روانی کارآموزان از مهمترین مسائل فعالیت در مراکز رعد محسوب می‌شود.


 


در ادامه، بازدید از بخش‌های مختلف رعد به ویژه مرکز تازه تأسیس علمی کاربردی رعد از برنامه‌های این نشست بود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است