آغاز ثبت نام دانشجویان مددکاری اجتماعی مرکز علمی کاربردی در رعد

15 دی 1390

با اعلام اسامی واجدان شرایط ثبت در رشته تحصیلی مددکاری اجتماعی ثبت‌نام این گروه از دانشجویان طی هفته جاری به مدت 3 روز در مرکز علمی کاربردی رعد انجام شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ اسامی 57 نفر از پذیرفته‌شدگان رشته مددکاری اجتماعی چندی قبل از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی به مرکز علمی کاربردی رعد ابلاغ شد و در پی دریافت‌ این نامه روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هفته جاری به ثبت نام از دانشجویان رشته مددکاری اجتماعی اختصاص یافت.


 


بر اساس این گزاش، دانشجویانی که در این رشته ثبت نام کرده‌اند اولین گروه از دانشجویان پذیرفته شده به روش ترمی هستند و به زودی تحصیل خود را آغاز خواهند کرد.


 


شایان ذکر است مرکز علمی کاربردی رعد نخستین مرکز آموزش عالی مناسب‌سازی شده معلولان جسمی حرکتی است که امکانات مناسب یرای تحصیل حسابداری، شهروندان فراهم کرده است و در حال حاضر با برگزاری رشته‌های حسابداری، گرافیک، نرم افزار، تربیت مربی مراکز پیش از دبستان و مددکاری اجتماعی به آموزش توان‌یابان و دیگر داوطلبان همت گمارده است.


 


این مرکز ضمن دعوت از توان‌یابان برای استفاده از فرصت ایجاد شده، امیدوار است به زودی با پشت سر گذاشتن سهمیه جذب 50 درصد دانشجوی توان یاب از ظرفیت‌های موجود هر چه بیشتر به نفع معلولان جسمی حرکتی استفاده شود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است